کد خبر: خضری-در-گفتگو-با-سلامتترامپ-جواب-تحریم
۲۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۵۲

خضری با اشاره به اظهارات ترامپ مبنی بر تحریم تجهیزات پزشکی، گفت: به قول حضرت آقا،  ما در 22 بهمن ماه، جواب ترامپ را دادیم. به آن شیوه ای که ترامپ کار می کند، دادگاه عالی آمریکا و قضات آنجا، جلوی احکام غلط، غیرقانونی و غیر حقوقی او را دارند می گیرند و رد  کرده اند.

رسول خضری عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری سلامت درباره اظهارات ترامپ مبنی بر تحریم تجهیزات پزشکی، اظهار داشت: به قول حضرت آقا،  ما در 22 بهمن ماه، جواب ترامپ را دادیم. به آن شیوه ای که ترامپ کار می کند، دادگاه عالی آمریکا و قضات آنجا، جلوی احکام غلط، غیرقانونی و غیر حقوقی او را دارند می گیرند و رد  کرده اند.

خضری با بیان این که ترامپ با قضات و دادگاه عالی آمریکا مشکل دارد، گفت: با دادگاه عالی آمریکا مشکل دارد، دیگر چه برسد به ما. 7 کشوری را هم که گفته تحریم می کنیم و حتی ملزومات پزشکی نمی دهیم، خلاف معاهدات بین المللی است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به این که ترامپ  نمی تواند به راحتی معاهده بین المللی را به راحتی زیر پا بگذارد، تصریح کرد: حتی جنگ و تحریم هم قانون خود را دارد که به عنوان مثال، نباید مناطق غیر نظامی و بیمارستان ها را مورد حمله قرار دهد که متاسفانه نمونه های حقوق بشر آمریکا را داریم می بینیم.

کدخبرنگار41055

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha