کد خبر: خبرنگاران-حوزه-سلامت،عضوی-از-تیم-سلام
۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۴:۳۲

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خبرنگاران فعال در عرصه سلامت، عضوی از تیم ما هستند و به گونه ای عمل کنند که به نفع سلامت مردم باشد.

به گزارش خبرگزاری سلامت دکتر ایرج حریرچی شب گذشته در ضیافت افطاری وزارت بهداشت با اصحاب رسانه که با حضور وزیر بهداشت، جمعی از معاونین و مدیران ارشد این وزارتخانه و همچنین مدیران مسئول، سردبیران و خبرنگاران حوزه سلامت در موزه ملی تاریخ علوم پزشکی ایران برگزار شد، گفت: امیدوارم با همت همه خبرنگاران حوزه سلامت بتوانیم گامی در ارتقای بهداشت و درمان مردم کشورمان برداریم.

وی با بیان اینکه، اعضای تیم سلامت از هر جناح سیاسی مانند اصلاح طلب، اصول گرا، راست و چپ که باشند باید وابستگی های جناحی خود را کنار بگذارند، گفت: خبرنگاران باید بدانند هر خبری را که منتشر می کنند در نهایت چه تاثیری بر سلامت مردم خواهد داشت.

قائم مقام و معاون کل وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: دعواهای سیاسی را باید به سیاسیون بسپاریم و به فکر خدمت رسانی به محرومین و مستضعفان کشور باشیم.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: از زمانی که نشست های خبری سخنگو برگزار شد، با خودم عهد کردم که هیچ سوال خبرنگاری بی پاسخ نماند و همواره صداقت، راستگویی و پاکدستی را سرلوحه کار خودمان قرار دهیم و از دوستان مطبوعاتی نیز همین درخواست را دارم.

گفتنی است، همزمان با برگزاری این مراسم، سالروز تولد دکتر یونس شکرخواه، پدر روزنامه نگاری آنلاین ایران گرامی داشته و هدایایی به رسم یادبود به وی تقدیم شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha