کد خبر: خبرنگاران،-در-ساختن-جهانی-عاری-از-بی-مه
۱۷ مرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۵۱

رئیس جمعیت هلال احمر با صدور پیامی، روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران ایران اسلامی تبریک گفت و اظهار کرد: خبرنگاران در ساختن جهانی عاری از بی مهری و مملو از نشان مهربانی، پیش قراول اند و گاه در این مسیر پرمخاطره تا پای جان عزیز خود بر اصول و ارزش‌های حرفه‌ای‌شان می‌ایستند.
به گزارش خبرگزاری سلامت  متن پیام دکتر سید امیرمحسن ضیائی به مناسبت روز خبرنگار بدین شرح است:
«آگاهی‌بخشی و هدایت افکار عمومی از طریق آشکار ساختن و برجسته کردن حقایق و راستی‌ها در کنار نمایاندن  منصفانه کجی‌ها و ناراستی‌ها؛ رسالت بزرگ‌مردان و زنانی است که برگزیدگان شایسته خداوند در طول تاریخ بوده اند؛ رسالتی که برعهده گرفتن آن، تنها با تکیه بر وجدان و فطرت پاک انسانی و استمداد طلبیدن از  خالق بی‌همتا میسر است.
در زمانه¬ی پرحادثه و خبرساز کنونی که راستی‌ و ناراستی بیش از هر زمان دیگری در هم‌تنیده شده؛ بر عزیزان خط مقدم رسانه ای است که ضمن آگاهی‌بخشی جامعه، در تمیز دادن راستی و درستی از کژی و ناراستی، موانع پیش رو را فتح کرده و در ساختن جهانی عاری از بی مهری و صد البته مملو از نشان مهربانی، پیش قراول باشند؛ طلایه‌دارانی که گاه در این مسیر پرمخاطره تا پای جان عزیز خود بر اصول و ارزش‌های حرفه‌ای‌شان می‌ایستند.
17 مردادماه؛ یادآور روزهای فدارکاری اهل قلم است و بر ماست که قدر بدانیم؛ یکایک لحظه های دشوار خدمت بی بهانه و بی منت آنان که رفتند و نامشان به نیکی ماند و عزیزانی که هستند و انشاءالله بمانند و برقرار. این روز را به همه خبرنگاران عزیز ایران اسلامی تبریک می‌گویم و از خداوند متعال آرزومندم با بهره گیری از ظرفیت و توان اندیشه و قلم‌ این عزیزان و همدلی و همزبانی همیشگی‌شان با این نهاد مردمی، بتوانیم کرامت انسانی را پاس داشته و خدمات داوطلبانه را در کشور نهادینه کنیم.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha