وز اول مانور با حضور نمایندگان کشورهای مشارکت کننده به بررسی و توجیه سناریو و نحوه حضور تیم های امدادی و مشارکت انها در عملیات ها سپری شد و  در روز دوم، عملیات اطفا حریق روی یکی از سکوهای نفتی کشور روسیه در دریای خزر انجام شد که همراه با آن عملیات رفع آلودگی مواد نفتی از روی آب نیز انجام شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت  این مانور از سی ام شهریور با حضور کشورهای حوزه دریای خزر آغاز شده و همچنان در حال برگزاری است.

بنابراین گزارش، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، معاون عملیات سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در این مانور عملیاتی حضور دارند.

این گزارش می افزاید، روز اول مانور با حضور نمایندگان کشورهای مشارکت کننده به بررسی و توجیه سناریو و نحوه حضور تیم های امدادی و مشارکت انها در عملیات ها سپری شد و  در روز دوم، عملیات اطفا حریق روی یکی از سکوهای نفتی کشور روسیه در دریای خزر انجام شد که همراه با آن عملیات رفع آلودگی مواد نفتی از روی آب نیز انجام شد.

براساس این گزارش، در ادامه برگزاری مانور در یکی از مراکز آموزشی عملیات نجات از ارتفاع، اطفا حریق، تشعشعات هسته ای، عملیات اطفا بالگرد و نجات مصدومان،عملیات نجات از عمق آب در شب و پس از سقوط فرضی بالگرد انجام شد.

لازم به یادآوری است، علاوه بر حضور هیات های حاکمیتی بلند مرتبه از کشورهای حاشیه دریای خزر، وزیر اضطراری روسیه نیز دیداری با نمایندگان هیت های اعزامی داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha