کد خبر: حضور-قابل-قبول-جامعه-پزشکی-در-مجلساعلا
۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۴۱

سخنگوی انجمن اسلامی پزشکان ایران ضمن اشاره به حضور فعال جامعه پزشکی در دوره های مجلس،انصراف خود را از حضور در انتخابات هفتم اسفنداعلام و تصریح کرد: این موضوع در زمان مناسب به صورت رسمی به دستگاه اجرایی مربوطه ابلاغ خواهد شد.

 

دکتر سید علی ریاض سخنگوی انجمن اسلامی پزشکان ایران ، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری سلامت اذعان داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نظامی ولایتمدار است که به حق مردم، ولی نعمتان آن هستند و به همین دلیل، جامعه اسلامی پزشکان از مردم ایران اسلامی جهت حضوری باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه دعوت به عمل می آید تا بار دیگر حماسه ای بیافرینند که چشم جهانیان را خیره سازد.

ریاض گفت: به فاصله کمی از یوم الله ۲۲ بهمن، انتخابات هفتم اسفند در پیش رو است که بر این اساس، اقداماتی به منظور معرفی همکارانمان در شهرستان ها و استان ها انجام شد.

وی اذعان داشت: تاکید اصلی انجمن اسلامی پزشکان همواره طی مسیر ولایتمداری است و به همین دلیل جامعه پزشکی همواره حضور فعالی در مجلس دارد.

عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی پزشکان  ایران با اشاره به اتمام تایید صلاحیت نهایی نامزدهای انتخابات از سوی شورای نگهبان افزود: پیام این انجمن، انجام فعالیت های انتخاباتی در مسیر صحیح و منطقی است تا با ایجاد شور و احترام به رقبا، شاهد مجلس اصولگرای دهم در خرداد ۹۵ باشیم.

ریاض در ادامه گفت: از نکات مهمی که شایسته است مورد توجه رسانه ها قرار گیرد، شورای ائتلاف اصولگرایان می باشد که مورد تایید است.

رییس کمیته سیاسی انجمن اسلامی پزشکان ایران ضمن اشاره به دعوت از پزشکان واجد شرایط در انتخابات جهت حضور در ائتلاف اصولگرایان ابراز امیدواری کرد در صحنه تبلیغات، رقابت سالمی را شاهد باشیم.

وی با تاکید بر این که همواره میزان رای ملت است، بیان داشت: بر حسب بررسی های انجام شده در شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان و تعهدی که به آن دارم، انصراف خود را از حضور در انتخابات اعلام می نمایم.

سخنگوی انجمن اسلامی پزشکان ایران  متذکر شد: قطعا این موضوع در زمان مناسب و به طور رسمی به دستگاه اجرایی مربوطه ابلاغ خواهد شد.

کدخبرنگار41020

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha