کد خبر: حسنات-رمضان-را-توشه-یک-ساله-خود-کنیم
۲۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۴:۲۱

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در نمازخانه ساختمان صلح و در جمع پرسنل و مدیران جمعیت هلال احمر گفت: با پایان یافتن ماه خدا، حسنات این ماه پر برکت را توشه آخرت و یکسال آینده خود کنیم.

به گزارش خبرگزاری سلامت، حجت الاسلام و المسلمین معزی پایداری و ثبات شخصیتی افراد را در بهره گیری از فضائل معنوی و در گرو اندیشه های اخروی برشمرد و گفت: در رمضان سی روز فرصت بندگی، اطاعت از معبود و انجام فعالیت های انسان دوستانه داشتیم که امیدواریم همه ما بهره لازم را از این ماه عزیز برده باشیم.

وی به مسئله مهم آینده نگری اشاره کرد و گفت: ایدئولوژی و افکار گوناگون در این موضوع بسیار است اما آنچه حائز اهمیت است همین استفاده از کتاب آسمانی قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت هستند که به خوبی و بی نقص با تمسک به آنها می توان آینده ای سراسر امید و آباد برای خویش ساخت.

حجت الاسلام و المسلمین معزی در ادامه به فرصت های پیش روی مسلمانان در ماه رمضان اشاره کرد و گفت: درست است که این ماه پایان یافت اما نباید هرگز مصداق های واقعی از امورات اخروی که همه ما در این ماه عزیز به تمرین و گسترش آنها پرداختیم نیز پایان پذیرد.

نماینده مقام معظم رهبری در هلال احمر روحیه ی والای انسان دوستی،دوری از گناه و تکبر، کنترل نگاه و استفاده صحیح از نعمت بیان را از مصداق های واقعی ساختن آخرت  برشمرد و گفت: در هلال احمر این موضوعات به خوبی دیده می شود و باید به آن بیش از گذشته پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین معزی تاکید کرد: این که بتوانیم آنگونه که تلاش کردیم در ماه رمضان خوب باشیم را ادامه دهیم، مسلماً مهمتر از خوب بودن تنها در مدتی کوتاه است اما این مهم اراده قوی و پولادین می خواهد که باید آن را در خود جست و جو کنیم.

وی در پایان با اشاره به انجام امورات نیک و پسندیده مردم در ماه رمضان تصریح کرد: با ارزیابی از وضعیت کنونی خود که آیا انجام فرائض دینی چون اقامه نماز و گرفتن روزه در روح و جان شما اثر کرده است یا نه می توانیم به قبولی آن پی ببریم.

شايان ذكر است در ابتدا، نماينده ولي فقيه در جمعيت هلال احمر برخي از احكام مربوط به عيد سعيد فطر را يادآور شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha