رئیس جمعیت هلال احمر در جلسه شورای معاونین این جمعیت با تاکید بر جذب امدادگران دارای درجه ایثار بدون آزمون استخدامی، تصریح کرد: تیم های واکنش سریع با ساختاری 15 نفره برای هر استان تشکیل می شوند.
به گزارش خبرگزاری سلامت؛ دکتر سید امیر محسن ضیائی در جلسه شورای معاونین این جمعیت خطاب به رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر خواستار تعیین تکلیف سریعتر داروها و اموال جمعیت هلال احمر در کشور عربستان شد.
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اهمیت تشکیل تیم های واکنش سریع در جمعیت تاکید کرد: امدادگران دارای درجه ایثار از آزمون کتبی استخدام این جمعیت معاف بوده و صرفا در آزمون شفاهی و بررسی صلاحیت های عمومی و اختصاصی  شرکت می کنند.
دکتر ضیائی همچنین به ساختار تشکیل تیم های واکنش سریع نیز اشاره و خاطرنشان کرد: این تیم ها با ساختاری 15 نفره برای هر استان و در تهران نیز با ساختاری بزرگتر و کاملتر تشکیل می شوند.
وی خواستار ارائه برنامه زمانبندی برای تشکیل تیم های واکنش سریع از سوی سازمان امداد و نجات شد.
تاکید بر ضرورت حضور مستمر مدیران ستاد مرکزی در استان ها
رئیس جمعیت هلال احمر در این جلسه از دکتر رافع؛ رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به دلیل حضور فعالانه در استان ها و همچنین از کتابدار؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران و گلفشان؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم برای مدیریت برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) و مدیریت امدادی مراسم عید نیمه شعبان تقدیر کرد.
بنا براین گزارش در این جلسه حضور مدیران ستاد مرکزی در استان ها با هدف ارزیابی و نظارت، مورد تاکید رئیس جمعیت هلال احمر قرار گرفت. همچنین برگزاری همایش فصلی مدیران عامل و تشکیل جلسه ای با حضور دبیرکل جمعیت، رئیس سازمان امداد و نجات، معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران برای تعیین وضعیت تیم های واکنش سریع مورد تاکید قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha