کد خبر: جانشین-معاون-هماهنگ-کننده-ناجاپرستار
۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۴۹

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت : به دلیل وسعت و گستردگی مأموریت ها ، تقویت امدادگری ،بهداری در رزم و عملیات از اولویت های نیروی انتظامی است.

 

به گزارش خبرگزاري سلامت ، سردار "محسن فتحی زاده" در  همایش "پرستاری و مدیریت بحران نیروهای مسلح" ضمن ادای احترام به مقام پرستاران اظهار کرد: پرستاران با نوع رفتار در برخورد خوب با بیماران می توانند مروج ارزش های انسانی بوده و آثار تربیتی قابل ملاحظه ای در بیماران و مراجعان داشته باشند.

وی در بخش دیگری در سخنان خود به اهمیت امدادگری در نیروهای مسلح به ویژه ناجا اشاره و بیان کرد :  به دلیل وسعت و گستردگی مأموریت های ناجا  اعم از درگیری با اشرار و برقراری امنیت به ویژه در نقاط صفر مرزی  و ... تقویت امدادگری و بهداری در رزم و عملیات از اولویت های این نیرو است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا اظهار امیدواری کرد : دستاوردهای حاصل از تجارب ، دانش فنی نیروهای مسلح در این همایش، کاربردی و چراغ راه ترسیم برنامه ها و سیاست گذاری های آینده ناجا باشد.

پرستاران همواره در حال مدیریت بحران هستند

معاون بهداد ناجا نیز طی سخنانی در این همایش با اشاره به الگوپذیری پرستاران از حضرت زینب (س) بیان داشت: حضرت زینب  (س ) در تمام طول عمر با ایثار، گذشت و فداکاری تلخ ترین مصائب از جمله واقعه عاشورا را مدیریت و از همه آنچه که دید به زیبایی تعبیر کرد.

سردار "سیدمحمدرضا سیداحمدیان"  تصریح کرد: پرستاران نیز با تأسی از حضرت زینب (س)، سنگ صبور دردها و مشکلات بیماران می شوند و زیبایی تلاش خود را در نتیجه کارشان که همواره سلامت بیماران است،

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha