کد خبر: جانشين-پليس-آگاهي-ناجا-ضرورت-به-روز-کرد
۱۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۳:۱۱

جانشين پليس آگاهي نيروي انتظامي با اشاره به اهداف و ماموريت هاي اين پليس، گفت: با توجه به اهداف اين پليس، به روز کردن دانش و مهارت کارآگاهان در ارتقاء کشف علمي و اطلاعاتي جرم از اهميت بسزايي برخوردار است.

 

به گزارش خبرگزاري سلامت  سردار "مسعود منفرد" در مراسم افتتاحيه کارگاه آموزشي کوثر 95 پليس آگاهي که در مجتمع رفاهي خزرآباد ساري برگزارشد، ضمن تبريک ايام الله دهه فجر انقلاب اسلامي اظهار داشت: کارگاه هاي آموزشي ناجا که عنوان قرارگاه جهاد آموزشي گرفته از اولويت ويژه اي برخوردار است که همه رده هاي نيروي انتظامي، موظف به اجراي آن هستند.

وي با بيان اينکه برنامه هاي ما براساس اهداف پيش رو تنظيم شده است، افزود: مبارزه با قاچاق کالا و ارز، جرايم اقتصادي، مفاسد اجتماعي و سرقت و نيز ارتقاء آموزش کارکنان از اولويت هاي مهم ماموريت هاي مهم ناجا به شمار مي آيد.

جانشين پليس آگاهي ناجا تاکيد کرد: مبارزه با سرقت و نيز قاچاق کالا و ارز از اولويت هاي مهم پليس آگاهي است که بايد در اين راستا تلاش مضاعف داشته باشيم.

سردار منفرد با بيان اينکه بالاترين سرمايه ناجا، نيروي انساني است، خاطرنشان کرد: با توجه به ماموريت هاي فراوان پليس آگاهي بايد بتوانيم با آموزش هاي لازم از کارکنان خود صيانت کنيم در غيراين صورت از عهده ماموريت هاي محوله برنخواهيم آمد.

وي، برگزاري کارگاه هاي آموزشي در سراسر کشور را يکي از اولويت هاي پليس آگاهي ناجا براي ارتقاء دانش پرسنل عنوان کرد و افزود: در اين دوره هاي آموزشي از بهترين اساتيد در سطح ناجا به ويژه در حوزه اطلاعاتي و علمي در راستاي پيشبرد ماموريت ها، استفاده مي کنيم.

سردار منفرد با اشاره به اهداف و ماموريت هاي اين پليس، گفت: با توجه به اهداف اين پليس، به روز کردن دانش و مهارت کارآگاهان در ارتقاء کشف جرايم، مديريت و کشف علمي و اطلاعاتي جرم از اهميت بسزايي برخوردار است. 

جانشين پليس آگاهي ناجا با بيان اينکه تلاش ما رسيدن به شاخص هاي تعريف شده است از تلاش و زحمات کارکنان و روساي آگاهي سراسر کشور قدرداني کرد و گفت: اين دوره هاي آموزشي در ارتقاء روز افزون سطح دانش علمي و اطلاعاتي کارآگاهان در انجام ماموريت هاي محوله تاثيرگذار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha