کد خبر: توزیع-بسته-های-غذایی-و-امدادی-هلال-احمر
۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۵:۳۳

بدنبال بارشهای اخیر باران و تگرگ و وقوع سیل در چندین روستا از توابع شهرستان هشترود، کمکهای امدادی هلال احمر در میان خانوارهای آسیب دیده از سیل توزیع شد.
به گزارش خبرگزاری سلامت، علی احمدپور؛ رئیس جمعیت هلال احمر هشترود گفت: به دنبال بارشهای شدید  اخیر باران و تگرگ و وقوع سیل در چندین روستا از توابع شهرستان هشترود جمعیت هلال احمر در سه مرحله وارد امدادرسانی شد.
رئیس جمعیت هلال احمر هشترود ادامه داد: درمرحله سوم در خواست ارسال اقلام امدادی و بسته های غذایی از مرکز استان گردید که در نهایت با دستورمدیر عامل  استان و معاون امداد و نجات، اقلام امدادی از تبریز بارگیری و به روستاهای سیل زده ارسال و در میان خانوارهای آسیب دیده توزیع شد.
احمدپور خاطر نشان کرد: اقلام توزیعی شامل 50 بسته مواد غذایی حاوی برنج، روغن نباتی، کنسرو ماهی، کنسرو لوبیا، قند، چای، نخود، عدس، لپه و شکر، 50 بسته ظروف شش نفره 20 قطعه ای، 100 تخته موکت و 200 تخته پتو بوده که در میان خانوارهای آسیب دیده از سیل در روستاهای عزیزکندی و نصیرآبادعلیا و سفلی بایقره رود، بیک کندی، آغچه رود، مغامیر و ینگجه از توابع شهرستان هشترود توزیع شد.
لازم به ذکر است ارزش ریالی کمکهای هلال احمر بالغ بر 150 میلیون ریال بر آورد شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha