رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از تمهیدات ویژه پلیس برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) خبرداد.

به گزارش خبرگزاري سلامت سردار تقی مهری در پنجاه و هشتمین جلسه کمیته اجرای طرح های ترافیکی اظهار داشت: این جلسه با حضور همه دستگاه های امدادی و خدماتی به منظور بررسی وضعیت طرح نوروزی 96 و طرح های ترافیکی  ویژه مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)، عید سعید فطر و تابستانی برگزار شد؛ در این کمیته اقدامات و روش های اتخاذ شده در طرح های مذکور از سوی مسئولان دستگاه های ذیربط مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به افزایش 10درصدی تردد و نیز افزوده شدن 2 میلیون وسیله نقلیه (خودرو و موتورسیکلت) به چرخه ترافیک در سال 95، گفت: در نوروز 96 نسبت به مدت مشابه در سال گذشته شاهد کاهش 10 درصدی جان باختگان سوانح رانندگی بوده ایم که این نتیجه رعایت قوانین و مقررات از سوی شهروندان و نیز تعامل و هماهنگی دستگاه های مسئول در این امر است.

رئیس پلیس راهور ناجا به اتخاذ طرح های ویژه ترافیکی مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: به علت تقارن مراسم امسال با ماه مبارک رمضان، این مراسم متفاوت برگزار می شود چرا که ساعت اجرای آن به بعدازظهر موکول شده است.

سردار مهری با بیان اینکه شاهد کاهش میزان زائران شرکت کننده در این مراسم هستیم، گفت: پیش بینی شده زائران استان های همجوار و نزدیک به تهران نظیر اصفهان، سمنان و البرز در این مراسم شرکت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha