رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی از سرلشکر فیروز آبادی برای صدور پیام ایشان به مناسبت هفته هلال احمر تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پخبرگزاری سلامت، دکتر سیدامیرمحسن ضیائی؛ رئیس جمعیت هلال احمر در متن پیام تقدیر از سردار سرلشکر بسیجی دکتر فیروزآبادی؛ رئیس ستاد کل نیروهای مصلح و رئیس کمیته دائمی پدافند غیرعامل کشور، آورده است: « جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با سابقه ای بیش از 90 سال، همواره در جهت نیل به اهداف عالی خود به عنوان یک نهاد عام المنفعه و بشردوستانه، از حمایت و مشارکت مردم برخوردار بوده است.

اقدامات موثر و عظیم جمعیت هلال احمر در بلایا و حوادث طبیعی و غیر طبیعی از روح کمال جو و نوعدوست انسان هایی برخاسته است که همواره آرام بخش درد ها و آلام بشری بوده اند.

بدین وسیله وظیفه می دانم از طرف خود و کلیه مدیران و کارکنان خدوم و امدادگران، داوطلبان و جوانان گرامی این نهاد عام المنفعه از پیام جنابعالی به مناسبت هفته هلال احمر، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

امیدوارم با بهره مندی ار الطاف بی کران الهی و به یاری همه ظرفیت های علمی و تخصصی کشور، همچون شما عزیز گرانمایه بتوانیم گام های موثری را در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و توسعه نرم افزاری و سخت افزاری برنامه ها و فعالیت های بشردوستانه و داوطلبانه در راه خدمت رسانی مناسب و بی منت به آحاد جامعه به کار گیریم.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha