کد خبر: تقدیر-از-مراکز-برتر-کنترل-و-هماهنگی-عمل
۱۲ دی ۱۳۹۵، ۱۳:۰۹

کارشناس مسئولان مراکز کنترل و هماهنگی عملیات 10 استان کشور که در 2 سال گذشته در حوادث و سوانح استان خود فعالیت شاخصی داشته‌اند، تقدیر شدند.


به گزارش خبرگزاري سلامت، شاهین فتحی، معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به برگزاری دوره علمی - کاربردی سامانه‌های امدادی در مدیریت حوادث و سوانح، گفت: در این دوره از کارشناس مسئولان مراکز کنترل و هماهنگی عملیات 10 استان کشور که در دو سال گذشته در حوادث و سوانح استان فعالیت شاخصی داشته‌اند، با اهدای لوح تقدیر شد.


وی اظهار کرد: پس از بررسی و ارزیابی متعدد از سوی مدیریت کنترل و هماهنگی عملیات سازمان استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی، سمنان، زنجان، لرستان، مازندران، قزوین، کرمان، کرمانشاه و ایلام انتخاب شده و شاخص‌هایی چون میزان حوادث استان، نحوه خدمات رسانی و انجام وظایف و ماموریت‌های محوله و همچنین پاسخگوئی سریع، صحیح و به موقع به عنوان پارامترهای اساسی در این انتخاب مورد ارزیابی قرار گرفتند.


فتحی افزود: این تقدیر به معنای تجلیل از تمام زحمت‌کشان فعال در مراکز کنترل و هماهنگی عملیات استان‌ها از جمله اپراتورهای مراکز پاسخگوئی اضطراری، کارشناسان ارتباطات و معاونین امدادو نجات است که در پایداری و پاسخگو بودن مراکز EOC تاثیر بسزائی داشته‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha