کد خبر: تشکیل-کمیته-بازنگری-نتایج-آزمون-کارشن
۹ تیر ۱۳۹۵، ۲۱:۲۳

دکتر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی طی نامه ای دبیرخانه شورای آموزش علوم پایه  پزشکی، بهداشت و تخصصی و  مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور را موظف به برگزاری  کمیته ای جهت بررسی مجدد نتایج و کارنامه های علمی شرکت کنندگان آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی سال 1395 نمود.

به گزارش خبرگزاری سلامت در نامه معاون آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی آمده است: آزمونهای ملی در حوزه علوم پزشکی از جمله حیطه های بسیار حساس و مهم است که نقش اساسی در ارزیابی توانمندیهای داوطلبان و گزینش متناسب دانشجویان برای رشته ها و مقاطع مختلف دارند. در این میان آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی به لحاظ تعداد زیاد شرکت کنندگان و تعدد رشته ها از حساسیت ویژه ای برخوردار است.
نظر به اظهارات تعدادی از شرکت کنندگان آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی سال 1395 مبنی بر بروز برخی اشتباهات در روند نمره دهی و صدور کارنامه آزمون، مقتضی است به منظور جلوگیری از تضییع حقوق داوطلبان عزیز از هر حیث و با اطمینان بخشی به جامعه محترم دانشجویی در خصوص امنیت برگزاری آزمون از طرح سوال تا اعلام نتایج نهایی، هرچه سریع تر کمیته ای را جهت بررسی مجدد نتایج و کارنامه های علمی شرکت کنندگان تشکیل داده و ضمن بررسی مجدد این فرآیند، نسبت به صدور کارنامه های اصلاح شده اقدام و نتیجه را به اینجانب منعکس فرمایید.
در این راستا ضروری است بازه های زمانی لازم برای انتخاب رشته و موارد دیگر از این قبیل تمدید گردد تا داوطلبان با آرامش لازم در این زمینه اقدام نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha