کد خبر: تشکر-خانه-سینما-و-رضا-کیانیان-به-عذرخوا
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۳۲

خانه سینما و رضا کیانیان در پیام هایی جداگانه نسبت به اظهارات و همچنین توضیح و عذرخواهی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از هنرمندان واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرگزاري سلامت به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در متن نامه خانه سینما خطاب به صالحی امیری آمده است:

گذر از هیاهوهای کاذب و استقرار در این شادمانی ملی و همدلی تاریخی، بر همه ما واجب است .

با آنچه که از مرام و اخلاق در شما می‌شناسیم، یقین داشتیم که در گفتگوی منتشر شده، هیچ قصدی بابت طعنه و توهین به جامعه محترم فرهنگی-هنری کشور نداشته‌اید، اما بپذیرید که سوءتفاهم به وجودآمده می‌توانست در روند ارتباط ساختارمند میان اهالی فرهنگ و هنر با حضرتعالی خلل ایجاد کند.

شکر و سپاس که با نشر پوزش صمیمانه شما، یک‌بار دیگر بر سعه صدر و باور به گفتمان فرهنگی دولت تدبیر و امید، مهر تائید زده شد.

هیچ‌یک از ما مصون از خطا و اشتباه نیستیم؛ آنان که روش پوزش خواهی را برمی‌گزینند، یقیناً در گسترش مکارم اخلاقی، سربلند می‌مانند.

منوچهر شاهسواری - مدیرعامل خانه سینما

همچنین در پیامی جداگانه نیز، رضا کیانیان هنرمند، از عذرخواهی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکر کرد.

متن پیام کیانیان خطاب به سیدرضا صالحی امیری به شر ح زیر است:

آقای صالحى امیرى !

بعد از سلام ، ظهر سر صحنه سریال شهرزاد بودم که پس از اعلام نهایی نتایج انتخابات با شوق فراوان نامه تبریک این پیروزى بزرگ و گلایه از شما را روى صفحه اینستا گرامم گذاشتم ودرست پس از چهار ساعت  شما با  عذر خواهی به موقع و صاف و ساده خود من و گروه سریال شهرزاد را شگفت زده کردید!

قاعدتا نباید شگفت زده می شدیم ! دلیلش اما ساده است!  چون عادت به عذر خواهی مسولین نداریم !!. آن هم در این مدت کوتاه!

آقاى وزیر تشکر من و تمام شهرزادی ها را بپذیرید. و امیدوارم همه مسولین از شما بیاموزند.

عذر خواهی از آدمى کم نمى کند! بلکه مى افراید.

درخواست من یک نمونه از پرسشگرى مردمى بود که به شما راى دادند و پاسخ شما یک نمونه از پاسخ گویىِ  دولتى ست که خود را مدیون راى مردم می داند!

به امید روز های بهتر

رضا کیانیان

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha