کد خبر: تداوم-طرح-تحول-سلامت،-آرامشي-براي-ارائ
۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۳:۳۹

وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي كشور گفت: وزارت بهداشت پر مشغله و طبيعتاً پر حاشيه است؛ لذا حضور همكارانم در رسانه ها، به شفاف سازي كمك و از شايعات، پيشگيري خواهد كرد.


به گزارش خبرگزاری سلامت، دكتر سيد حسن قاضي زاده هاشمي، وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي كشور در گفتگو با برنامه «صبح و زندگي» شبكه راديويي سلامت ضمن گراميداشت و تبريك هفته دولت با تاكيد بر اين كه ارادت بين دولتمردان همواره بوده است، گفت: همان چيزي كه امام و مقام معظم رهبري به وحدت و اتحاد بين سران قوا و مسئولين تاكيد كردند، ارادت بين دولتمردان همواره بوده است. خوشبختانه در طول 37 سال گذشته مردم همدل و همزبان بوده اند، و هر وقت نياز بوده خودشان جلوتر از مسئولين در مسير راه بوده اند؛ و وفاداري شان را ثابت كرده اند و اين جا ما مسئولان بايد همدل و همزبان باشيم تا مشكلي در وحدتمان ايجاد نشود.
وي ادامه داد: ما همواره در طول سال طرح هاي بهداشتي و درماني را به بهره برداري رسانده ايم و منتظر هفته ي دولت، 22 بهمن يا مراسم يا يوم الله هاي خاص نمي شويم. آنچه به عنوان خبر خوش در هفته ي دولت داريم، فرمايشات دكتر روحاني است كه طرح تحول سلامت ادامه پيدا كند و ايشان نهايت حمايت را خواهد كرد. انشالله مجلس هم همين مسير را اتخاذ مي كند و اين براي ارائه كنندگان و گيرندگان خدمت يك آرامش است.
وزير بهداشت در پايان بيان كرد: بنابراين ما در طول سال پروژه ها و برنامه هاي را بدون توقف به محض اينكه بهره برداري برسد در اختيار مردم قرار مي دهيم.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha