کد خبر: تخصیص-اعتباری-بالغ-بر-یکهزار-میلیارد-ت
۱۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۳:۰۷

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی از تخصیص اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان در بخش درمان استان، طی سال جاری خبر داد

.
به گزارش خبرگزاري  سلامت ، دکتر حمید داستانی در جلسه هم اندیشی تشکل های کارگری و کارفرمایی استان،  ضمن اشاره به تعداد ٢ میلیون و ٧٠٠ هزار نفر بیمه شده تحت پوشش تامین اجتماعی در استان خراسان رضوی، به تشریح مهم ترین اقدامات انجام شده طی ٣ سال اخیر دراین استان پرداخت.


     وی گفت: در طول سه سال اخیر اقدامات موثری در زمینه های مختلف درمانی استان به نحوی برنامه ریزی شده انجام شد که در زمینه های عمرانی آن می توان به افتتاح پلی کلینیک شهید فاتق در شهرک غرب مشهد، اخذ مجوز ساخت درمانگاه در شهرستان های درگز و خواف، افتتاح بخش ICU در بیمارستان رازی تربت حیدریه، اخذ مجوز ساختمان جدید درمانگاه فریمان و بازسازی بخش های مختلف بیمارستان ١٧شهریور اشاره کرد.


  مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی با اشاره به لزوم ارتقای سطح ارائه هرچه بهتر خدمات به بیمه شدگان، به خصوص بازنشستگان و سالمندان افزود: به منظور بالا بردن سطح رضایتمندی مراجعین، طرح ارتقای هتلینگ بخش های بیمارستان فارابی با اعتباری بالغ بر ٥٠ میلیارد ریال در فاز اول انجام شد.
وی ادامه داد: همچنین برای سهولت ارائه خدمات درمانی و کنترل بیماری های مزمن در سالمندان، مرکز طب سلامت سالمندان در گام اول در بیمارستان ١٧شهریور مشهد افتتاح و تشکیل پرونده الکترونیک برای بیماران مزمن در دستور کار قرار گرفت.


دکتر داستانی همچنین استقرار سیستم نوبت دهی متمرکز و وب کیوسک های نوبت دهی در تمامی مراکز استان  را اقدامی موثر به منظور پذیرش بیماران دانست و اظهار داشت:  همسو با اهداف پیش بینی شده در سطح استان در خصوص ارتقای سطح رضایتمندی مراجعین، درمانگاه شهرستان تربت جام به پلی کلینیک و درمانگاه های فریمان و سرخس به سطح ٢ نیز ارتقا یافت و ٧٠ پزشک نیز در مراکز تابعه استان به کادر درمانی اضافه شد.


   وی ضمن اشاره به استقرار دستگاه های دیجیتال رادیولوژی در بیمارستان های فارابی و رازی تربت حیدریه و  راه اندازی سیستم PACS ، از استقرار سیستم HIS در تمامی مراکز تابعه یاد کرد و اظهار داشت:  پیگیری لازم در خصوص اخذ مجوز ساخت بیمارستان رضا (ع) در مشهد با پیش بینی اولیه ٤٠٠ تخت در حال انجام است.
  مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی همچنین از کسب عنوان درجه یک اعتبار بخشی توسط بیمارستان های تامین اجتماعی استان در سطح کشور نیز خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha