رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرد: در پی آتش سوزی در ساختمان پلاسکو، این ساختمان دقایقی پیش به صورت کامل تخریب شد و  20  تیم آوار برداری هلال احمربه منظور خارج کردن افراد زیر آوار مانده به محل وقوع حادثه اعزام شده است.


به گزارش خبرگزاری سلامت  مرتضی سلیمی با اشاره به وقوع آتش سوزی در ساختمان پلاسکو واقع در خیابان جمهوری اسلامی، گفت: به دنبال آتش سوزی در ساختمان پلاسکو، 20 تیم  عملیاتی  شامل آوار برداری جمعیت هلال احمر به منظور امدادرسانی به مصدومان در حوادث امروز به محل وقع حادثه اعزام شده اند.

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از اعلام به جمعیت هلال احمر، تیم های امدادی این جمعیت به منظور امدادرسانی به افراد گرفتار در زیر آوار، اظهارداشت:20 تیم عملیاتی برای آوار برداری اعزام شده که به محض اعلام از سوی آتش نشانی وارد عمل خواهد شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به اعزام 70 نیروی عملیاتی به منظور امدادرسانی به افراد زیر آوار مانده در حادثه آتش سوزی و تخریب کامل ساختمان پلاسکو اشاره کرد کرد و افزود: به علاوه 10 دستگاه آمبولانس، 8 دستگاه خودروی کمک دار به محل حادثه اعزام شده است.

به گفته وی، 2 تیم عملیاتی آنست(سگ های زنده یاب جمعیت هلال احمر) شامل 8 قلاده سگ زنده یاب به محل حادثه  اعزام شده است.

سلیمی از هموطنان خواست تا با تخلیه مسیرهای منتهی به محل حادثه، اعزام نیروهای امدادی و آمبولانس ها را تسریع بخشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha