کد خبر: تحقق-اقتصاد-مقاومتی-با-رفع-وابستگی‌ه
۲۱ فروردین ۱۳۹۵، ۱۱:۱۴

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقتصاد مقاومتی در حوزه سلامت،گفت: دراین مورد باید اول دقت کنیم در چه حوزه‌هایی وابسته هستیم. به عنوان مثال اگر در مواد اولیه دارویی وابسته هستیم، رفع آن با توجه به طب سنتی امکان‌پذیر است.

 

احمد آریایی‌نژاد عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری سلامت ضمن بیان مطلب فوق اذعان داشت: مهمترین نکته در حوزه سلامت و اقتصاد مقاومتی، پیشگیری از بیماری است که همواره تاکید می شود، این مهم مقدم بر درمان است؛ چرا که از صرف هزینه بسیار جلوگیری می‌شود.
وی گفت: از جمله راهکارهایی در حوزه پیشگیری باید مورد توجه باشد، احیای خانه‌های بهداشت است و قطعا این موضوع در تحقق اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری همواره بر آن تاکید دارند، تاثیرگذار است.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه مجلس درباره تشکیل شورای عالی سلامت و امنیت غذایی گفت: بایستی حرف‌های روی کاغذ عملی شود تا برای مردم مثمرثمر باشد. قوانین بسیاری وجود دارد که هر دولتی بر سر کار می‌آید، بخشی از آن را دوست ندارد یا عمل نمی‌کند که با این شیوه نمی توان چشم انتظار اعتلای کشور بود.
آریایی‌نژاد به زیرساخت‌های لازم برای اجرای مصوبات و این مجلس اشاره و خاطرنشان کرد: مهمترین زیرساخت اصلی همت، اعتقاد و انگیزه است که باعث عملیاتی شدن حرف‌ها می‌شود.

کد خبرنگار: 41055

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha