کد خبر: تا-رهايي-از-اعتياد-با-راديو-سلامت-همراه
۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۳۹

برنامه «تا رهايي» شبكه راديويي سلامت، پنجشنبه ـ 20 خرداد ماه، به موضوع «پیشگیری از اعتیاد» مي پردازد.


به گزارش خبرگزاری سلامت، «تا رهايي» برنامه اي است گفتگو محور در خصوص معضلات فردي و اجتماعي پيش روي افرادي كه در معرض و يا درگير اعتياد و سوء مصرف مواد هستند؛ كه در اين برنامه به بررسي و شناسائي زمينه هاي اجتماعي گرايش به اعتياد و ترغيب افراد درگير به اعتياد به درمان و مداوا پرداخته مي شود.
اوقات فراغت می تواند فرصتی برای پیشگیری از اعتیاد باشد. در صورتی که بهره وری مناسب از این فرصت صورت نگیرد ، می تواند تبدیل به تهدیدی در زمینه اعتیاد گردد. در همين ارتباط، اين برنامه راديويي، از ساعت 12 به مدت 40 دقيقه با حضور دکتر مهدی عابدی، جامعه شناس و مشاور خانواده به موضوع «اوقات فراغت، فرصت یا تهدید در پیشگیری از اعتیاد» خواهد پرداخت.
هدف اصلي و رويكرد اين برنامه در آموزش و پيشگيري اوليه و ثانويه اعتياد، بررسي مسائل ريشه اي موجود در جامعه در خصوص معضل اعتياد، پيشگيري از ابتلا افراد در معرض اعتياد، كمك به معتادان و خانواده هاي آنها در زمينه درمان و كمك به خانواده ها در كنترل و شناخت و رمان فردي از اعضاي خانواده درگير اعتياد و انجام مشاوره به معتادان و خانواده هاي آنان و ترغيب آنان به درمان است.
گفتني است، برنامه «تا رهايي» كاري است از گروه اجتماعي شبكه راديويي سلامت كه هر هفته پنچ شنبه ها از موج اف.ام رديف 102 مگاهرتز تقديم شنوندگان مي شود.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha