کد خبر: تامین-بخشی-از-تجهیزات-توانبخشی-مددجوی
۲۹ تیر ۱۳۹۵، ۹:۵۰

مشاور امور اجرایی معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر گفت:مجمع خیرین سلامت کشور به منظور تامین بخشی از تجهیزات توانبخشی مورد نیاز مرکز جامع توانبخشی مبلغ پانصد میلیون ریال به این مرکز اختصاص داد.


به گزارش خبرگزاری سلامت ، دکتر علی الهی با اشاره به تفاهم‌نامه میان هلال‌احمر و مجمع خیرین سلامت کشور، اظهار کرد:  در این زمینه پروژه‌های مرتبط با موضوع سلامت، به ویژه مراکز درمانی عتبات عالیات و توانبخشی، مورد پیگیری قرار گرفته است.
وی افزود: یکی از پروژه های به ثمر رسیده، تخصیص مبلغ پانصد میلیون ریال از سوی مجمع خیرین سلامت به‌منظور تامین بخشی از تجهیزات مرکز جامع توانبخشی است که این مبلغ صرف خرید تعدادی دستگاه توانبخشی به‌منظور اصلاح حرکات ستون فقرات جهت ارایه خدمات به مددجویان نیازمند و مراجعه کنندگان مرکز جامع توانبخشی (روفیدبک و ضمایم همراه آن) خواهد شد.
مشاور امور اجرایی معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر با تاکید بر لزوم بهره‌مندی جمعیت‌های استانی از توان و انگیزه مجامع خیرین سلامت استان‌ها، اظهار امیدواری کرد که جمعیت هلال‌احمر نیز مانند دانشگاه‌های علوم پزشکی، از نیت‌های خیرین حوزه سلامت بهره‌مند شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha