کد خبر: بیماران-محروم-حاشیه-شهر-زاهدان-ویزیت-ر
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۵:۰۸

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی از ویزیت رایگان بیماران حاشیه شهر زاهدان توسط خدمتیاران رضوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاري سلامت  مصطفی خاکسار قهرودی با بیان اینکه تیم‌های پزشکی خادمیاران رضوی به همت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سیستان و بلوچستان ایجاد شده است، ابراز کرد: این تیم پزشکی 15 شهریورماه با حضور در مناطق حاشیه شهرستان زاهدان، خدمات درمانی و دارویی رایگان به بیماران ارائه دادند.

وی بیان کرد: کادر پزشکی خادمیاران رضوی شهرستان زاهدان متشکل از گروهای متخصص قلب، اطفال، دندانپزشک، زنان و زایمان، پزشک عمومی، کادر پرستاری و دارویی در دو نوبت صبح و عصر و با حضور در مساجد و مدارس حاشیه شهر بیش از یک هزار بیمار محروم و نیازمند را ویزیت کردند.

خاکسار قهرودی بیان کرد: این کادر پزشکی هر جمعه به یکی از مناطق محروم شهرستان‌های سیستان و بلوچستان رفته و به ویزیت بیماران بی‌بضاعت و محروم می‌پردازند.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت: ارائه خدمات در حوزه‌های مختلف از جمله سلامت و اشتغال بر اساس رویکردهای جدید آستان مقدس رضوی و در راستای محرومیت‌زدایی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌‌های شبکه خادمیاران رضوی و داوطلبان خدمتگزار از مهم ترین اهداف این معاونت در استان ها و مناطق محروم کشور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha