کد خبر: بیش-از-5-هزار-نفر-در-کشور-از-طریق-اورژانس
۲۹ آذر ۱۳۹۵، ۱۴:۰۶

وزیر بهداشت از بیمارستان فرقانی به عنوان یکی از مجهز ترین بیمارستانهای کشور یاد کرد و گفت: در این بیمارستان، تجهیزات، امکانات، نیروی انسانی تخصصی و پزشکی خدمتگزار و مهربانی به کار گرفته می شوند و خوشحالیم که در دولت یازدهم توانستیم این بیمارستان را که 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشت به سرعت به پایان برسانیم.


به گزارش خبرگزاري سلامت دکتر سید حسن هاشمی صبح امروز در حاشیه افتتاح بیمارستان فرقانی قم، در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه چه خبر جدیدی برای مردم قم دارید، اظهار داشت: یکی از مشکلات ما این است که وقتی می خواهیم بیمارستانی را افتتاح کنیم، مطالبات جدیدی مطرح می شود و قم با وجود اینکه حق بزرگی به گردن انقلاب اسلامی دارد، در حوزه های زیادی دارای عقب ماندگی است.


وزیر بهداشت تصریح کرد: بعد از 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، بیمارستان فرقانی اولین بیمارستانی است که افتتاح می شود و تعداد تخت های بیمارستانی در قم، 50 درصد میزان استاندارد کشوری است و توجه مناسبی به توسعه خدمات در این شهر مقدس نشده بود.


دکتر هاشمی تعداد تخت های بیمارستانی موجود در قم را یک هزار و 200 تخت عنوان کرد و افزود: بیشتر این تخت های بیمارستانی فرسوده هستند و برخی از آنها مربوط به 80 سال پیش است و در دولت یازدهم، مصمم هستیم که حداقل 800 تخت بیمارستانی جدید را تحویل دهیم و عملیات ساخت چندین پروژه درمانی را آغاز کنیم تا از استانداردهای روز عقب نماند.


وزیر بهداشت با اشاره به ساخت بیمارستان هزار تختخوابی در قم با دستور رییس جمهور، خاطرنشان کرد: بیمارستان دیگری ویژه بانوان در نزدیکی مسجد مقدس جمکران ساخته می شود و امیدوارم که در دولت های آینده، همکاران ما بتوانند مشکلات و کمبودهای درمانی قم را جبران کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha