مهندس غلامی از بازرسی بهداشت محیط 92 هزار و 319 مورد اماکن بین راهی، سامانه های آبرسانی، اماکن عمومی حساس، مراکز تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی در راستای اجرای برنامه سلامت نوروزی از اول اسفند ماه تا کنون خبر داد.


به گزارش خبرگزاري سلامت  مهندس سید رضا غلامی با اشاره به فعالیت ۲۵۰۰ اکیپ بازرسی بهداشت محیطی در هر روز در ساعات اداری در قالب برنامه سلامت نوروزی، گفت: همچنین در راستای این برنامه که از اول اسفند ماه شروع و تا پایان ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد، ۷۵۰ اکیبپ در روزهای تعطیل و ساعات غیر اداری در حال فعالیت هستند.


مسئول برنامه سلامت نوروزی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت یکی از اقدامات بازرسین برنامه سلامت نوروزی را بازرسی بهداشت محیط از مراکز تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی حساس با اولویت کنترل بهداشت فردی و بهداشت موادغذایی بیان کرد و گفت: در همین راستا 69 هزار و 230 مورد نانوایی ها، رستوران ها، اماکن اقامتی، فست فودها ، قنادی ها مورد بازرسی قرار گرفتند.


مهندس غلامی با بیان این که 16 هزار و 286 مورد بازرسی بهداشت محیطی از اماکن عمومی حساس با اولویت بهداشت فردی و تجهیزات از جمله آرایشگاه ها و هتل ها و مراکز اقامتی صورت گرفته است، افزود: درقالب برنامه سلامت نوروزی ۲ هزار و 260 مورد بازرسی بهداشت محیطی از اماکن بین راهی با اولویت کنترل بهداشت فردی و بهداشت موادغذایی از طریق سنجش با تجهیزات پرتابل بازرسی صورت گرفته است.


وی با اشاره به بازرسی بهداشت محیطی از سامانه های آبرسانی به تعداد 3 هزار و 667 مورد، افزود: بازرسی بهداشت محیطی با اولویت کنترل دخانیات از مراکز عرضه قلیان به تعداد ۸۷۶ مورد انجام شده است.
مهندس غلامی کل بازرسی انجام شده را ۹۲ هزار و ۳۱۹ مورد بیان کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha