کد خبر: بیش-از-۱۰۰-کانکس-مدرسه،-تنها-سهم-دانش
۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۰۵

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ۹۰ مدرسه در ایلام احتیاج به نوسازی دارند، تصریح کرد: هم اکنون بسیاری از دانش آموزان ایلامی در بیش از ۱۰۰ کانکس – مدرسه، تحصیل می کنند.

به  گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت جلال میرزایی با اشاره به کمبود فضاهای آموزشی و محرومیت دانش آموزان استان ایلام در زمینه بهره مندی از تجهیزات آموزشی، گفت: در حال حاضر مدارس و مراکز آموزشی فرسوده بسیاری در سراسر استان ایلام وجود دارد که نیاز به بازسازی و نوسازی دارند.

نماینده مردم ایلام، مهران، ملکشاهی، سیروان، چرداول و ایوان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه منطقه هلیلان دارای بیشترین کمبود فضاهای آموزشی است، اظهار کرد: البته در این میان دانش آموزان مناطقی مانند بدره، آبدانان، ملکشاهی و غیره نیز از عدم توسعه فضاهای آموزشی رنج می برند.

وی ضمن تاکید بر اینکه با تجهیز و ساخت مدارس جدید در استان ایلام می توان از بروز مشکلات در سال های آینده جلوگیری کرد، افزود: برای رفع این امر باید کمک های اعتباری بیشتری به مناطق محروم اختصاص یابد.

میرزایی، منابع اختصاص یافته وزارت آموزش و پرورش جهت تجهیز مدارس و ساخت فضاهای آموزشی در استان ایلام را کافی ندانست و ادامه داد: در این میان مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام نیز در گزارشی عنوان کرده است که وضعیت مدارس مناطق مختلف ایلام مناسب نیست.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: هم اکنون بسیاری از دانش آموزان ایلامی در بیش از 100 کانکس – مدرسه، کلاس خود را برگزار می کنند و در این میان بیش از 90 مدرسه نیز احتیاج به نوسازی دارند.

نماینده مردم ایلام، مهران، ملکشاهی، سیروان، چرداول و ایوان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: علاوه بر کمبود تجهیزات آموزشی و فرسودگی مدارس، کمبود معلم در مقطع تحصیلی دبیرستان و مشکلات درون سازمانی آموزش و پرورش نیز گریبانگیر عرصه آموزشی استان شده است که در عدم ارتقاء سطح علمی دانش آموزان تاثیر بسزایی دارد./

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha