کد خبر: بودجه-سلامت-به-نقطه-مطلوب-نرسیده-است
۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۰۱

یک کاندیدای نمایندگی انتخابات مجلس دهم با اشاره به بودجه سلامت درسال ۹۵، گفت:باید بودجه سلامت متناسب با افزایش بودجه کل کشور رشد خوبی داشته باشد، یعنی باید در اولویت بخش های بودجه قرار گیرد.با توجه به این که افزایش خوبی داشته ایم، اما هنوز به نقطه مطلوب نرسیده ایم.

 

سید محمد رضا میرتاج الدینی کاندیدای نمایندگی انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تبریز، آزدادشهر و اسکو در گفتگو با خبرنگار سیاسی  خبرگزاری سلامت درباره مهم ترین برنامه های خود در حوزه سلامت، گفت: در حوزه سلامت، بحث بیمه های درمانی مطرح است و این که مردم جامعه دغدغه سلامت و درمان نداشته باشند.
کاندیدای نمایندگی انتخابات مجلس دهم، افزود: مجلس و دولت باید طوری با یکدیگر عمل کنند که وقتی مردم به بیمارستان ها و درمانگاه ها مراجعه می کنند، با مشکل هزینه های سنگین مواجه نشوند و بیمه ها بتوانند، هزینه ها را پوشش کامل بدهند.
میرتاج الدینی ضمن تشکر از دولت و وزیر بهداشت به خاطر طرح تحول سلامت، اظهار داشت: بودجه های کلانی که در این طرح صرف می شود، اثر آن بیشتر به سوی مردم روانه شود، به عبارتی سهم پرداخت مردم در درمان کاهش پیدا کند.
وی با اشاره به بودجه سلامت در سال 95، تصریح کرد: باید بودجه سلامت متناسب با افزایش بودجه کل کشور رشد خوبی داشته باشد، یعنی باید در اولویت بخش های بودجه قرار گیرد. با توجه به این که افزایش خوبی داشته ایم، اما هنوز به نقطه مطلوب نرسیده ایم.
کاندیدای نمایندگی انتخابات مجلس دهم با ارزیابی از بحث سلامت در برنامه ششم توسعه، خاطرنشان کرد: این موضوع هنوز به صورت جدی مطرح نشده است. در مورد بیمه ها پیشنهادها و طرح هایی آورده اند ولی بودجه سلامت در برنامه ششم، به صورت جدی بحث نشده است و همان ادامه روند گذشته است، لذا یک طرح جهشی نمی بینیم که باید بیشتر از این، به آن توجه شود.
کدخبرنگار41055

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha