مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی از خدمات رسانی امدادگران این استان به قریب 800 تن و اسکان اضطراری 253 تن از هموطنان متاثر از برف و کولاک در این استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري سلامت  با توجه به بارش سنگین برف در روزهای گذشته اغلب محورهای مواصلاتی و جاده‌های استان آذربایجان غربی شاهد بارش سنگین برف به همراه کولاک شدید بوده است.
دکتر محمودی گفت: بارش برف در محورهای مواصلاتی استان باعث گرفتاری مردم در سطح جاده‌های برف‌گیر و مشکلات ترددی وسایل نقلیه در این جاده‌ها شده است که ضرورت دارد هم استانی های عزیز از سفرهای غیرضروری پرهیزکرده و در غیر این صورت با احتیاط و به همراه داشتن تجهیزات زمستانی در جاده‌های استان تردد کنند.
دکتر محمودی در تشریح عملیات برف و کولاک اضافه کرد: روز بیست و نه بهمن‌ماه از ساعت ۸ صبح تا ۲۱ شب شهرهای ارومیه، سلماس، اشنویه، چالدران، مهاباد، میاندوآب، نقده، سردشت و شاهین‌دژ تحت تأثیر برف و کولاک قرار داشته‌اند.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی از امدادرسانی به ۷۹۸ نفر و اسکان اضطراری به ۲۵۳ نفر خبر داد و گفت: طی عملیات‌های روز گذشته ۲۹۴ دستگاه خودروی گرفتار رهاسازی شده و دو نفر مصدوم به مرکز درمانی منتقل شدند.
وی اظهار کرد: در این عملیات ۲۵ دستگاه خودروی امدادی و ۸۵ نفر از نیروهای امدادی در عملیات امدادرسانی حضور داشتند و همچنین اقلامی نظیر پتو، کنسروجات، آب‌معدنی، نان و خرما به‌منظور رفاه حادثه دیدگان در بین آنها توزیع شد.
به گفته دکتر محمودی امدادرسانی در اکثر محورهای مواصلاتی همچنان ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha