کد خبر: بهره‌وری-بهینه-از-نیروی-کار-اولویت-شر
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۴:۵۸

مدیرعامل شرکت داروسازی ثامن گفت: بهره‌وری بهینه از نیروی کار اولویت شرکت داروسازی ثامن در سال 96 است.

به گزارش خبرگزاري سلامت  دکتر ابراهیم دین‌محمدی در حاشیه جشنواره امتنان از کارگران خراسان رضوی ضمن تاکید بر این مطلب، خاطرنشان کرد: سرلوحه امور تولیدی در شرکت داروسازی ثامن ایجاد انگیزه برای کارگران است چراکه سال جاری توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به شعار «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» مزین شده است.

وی افزود: در سال گذشته، طرح طبقه‌‎بندی کارکنان را عملیاتی کردیم که طی این طرح، برای افراد شاغل در این شرکت، امنیت شغلی ایجاد شد و علاوه ‌بر افزایش قانونی حقوق کارگران در سال گذشته، یک مرحله دیگر بر حقوق آن‌ها افزوده شد.

دین‌محمدی در خصوص چگونگی عملیاتی شدن این طرح اظهار کرد: طرح طبقه‌بندی کارکنان شرکت داروسازی ثامن، با مطالعه علمی بیش از 8 هزار صفحه در خصوص کلیه کارکنان محقق شد.

وی تصریح کرد: امیدواریم با بهره‌گیری از متخصصان جوان در کنار کارکنان با سابقه و باتجربه در این شرکت بتوانیم سرانه تولید را در فضای تولیدی دارو در آستان قدس رضوی افزایش داده و بهره‌وری بهینه را بیش از پیش محقق کنیم.

مدیرعامل شرکت داروسازی ثامن شرکت داروسازی ثامن با بیان اینکه این شرکت 750 نفر نیروی کار دارد که بیش از 60 درصد از این تعداد مستقیما در حوزه تولید فعال هستند، گفت: در سال پیش رو، اجرایی کردن طرح توسعه را در دستور کار داریم تا با وارد کردن و بومی‌سازی دستگاه‌های مدرن تولید دارو، برنامه افزایش دو برابری تولید را در این سال آغاز و در سال آینده محقق کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha