کد خبر: بر-عهده-با-پرستاران-پایبندیمافق-های-خو
۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۷:۱۷

رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور، بر پایبندی اعضای شورای عالی و سازمان نظام پرستاری بر عهدی که در دوره چهارم انتخابات نظام پرستاری با پرستاران بسته اند، تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاري سلامت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری، دکتر علی محمد آدابی روز دوشنبه در جلسه شورای عالی سازمان نظام پرستاری، اظهارداشت: در ۸ ماه گذشته از آغاز فعالیت دوره چهارم نظام پرستاری، به صورت شبانه روزی کار کرده ایم.

وی با تاکید بر اینکه توان و ظرفیت سازمان نظام پرستاری در همین حد است، گفت: اگر هم قصور و کوتاهی بوده، باید به حساب ندانستن و نتوانستن گذاشت، زیرا بضاعت ما همین مقدار است.

آدابی با عنوان این مطلب که سازمان نظام پرستاری تصمیم گرفت بعد از ۱۲ سال فعالیت با رویکرد جدید کار خودش را شروع کند، افزود: در ماه های اول فعالیت سازمان قدری فراز و فرود داشتیم که آن هم به دلیل این بود که تجربه لازم را نداشتیم و گام هایی در مسیر آزمون و خطا برداشتیم.

وی با اشاره به اینکه در ماه های گذشته ۷ نامه برای دیدار با وزیر بهداشت نوشته بودیم، گفت: تصمیم داشتیم اگر پاسخی نگرفتیم، نوشتن نامه ها را ادامه بدهیم که خوشبختانه این اتفاق افتاد.

رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور با اشاره به حضور چهره های علمی و فرهیخته در شورای عالی نظام پرستاری، افزود: سئوال بنده این است که چرا عده ای سد راه گفتگو با وزیر می شوند.

آدابی با عنوان این مطلب که راه گفتگو و تعامل با وزیر بهداشت بعد از گذشت ۸ ماه گشوده شد و فردا این دیدار انجام می شود، ادامه داد: ما خواستار پیگیری مطالبات به حق پرستاران هستیم.

وی با اعلام اینکه افق های خوبی برای پرستاری در پیش است، افزود: تدوین برنامه استراتژیک سازمان نظام پرستاری و به دنبال آن تهیه برنامه تفصیلی با ۵۰ عنوان اصلی و ۲۰۰ عنوان زیر شاخه، از اقدامات ما برای پیگیری مطالبات پرستاری است.

آدابی تاکید کرد: اگر هیئت مدیره های نظام پرستاری سراسر کشور بتوانند برنامه تفصیلی را اجرا کنند، ۸۰ درصد اهداف پرستاری محقق خواهد شد.

رئییس کل سازمان نظام پرستاری کشور همچنین از نوشتن ۱۵۰۰ نامه و گزارش در ۸ ماه گذشته خبر داد و گفت: امیدواریم شاهد روزهای بهتری برای پرستاری کشور باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha