کد خبر: برگزاری-مدرسه-تابستانی-سلول‌های-بنیا
۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۹:۱۱

برای نخستین بار مدرسه تابستانی سلول‌های بنیادی توسط شبکه طب بازساختی و سلول‌های بنیادی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به مدت ۵ روز برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاري سلامت  این مدرسه از سوی شبکه طب بازساختی و سلول‌های بنیادی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به منظور ارتقای سطح علمی دانشجویان، فارغ التحصیلان و علاقمندان به مباحث سلول های بنیادی و تکنیک های آزمایشگاهی ایجاد شده است.

دوره  مذکور به صورت کاملاً عملی و در قالب گروه‌های چند نفره برگزار خواهد شد، از ۳۰ مردادماه در دانشکده دندانپزشکی  آغاز می شود و تا سوم شهریورماه ۹۵ به مدت پنج  روز ادامه خواهد یافت. 

لازم به ذکر است، کارگاه ها به صورت دوره های آموزشی کوتاه مدت برگزار می شود و شرکت کنندگان در این دوره آموزشی با کشت سلول های بنیادی و تکنیک های متداول سلولی آشنا خواهند شد.

زمان بندی کارگاه ها در اولین دوره مدرسه تابستانی به گونه ای است که شرکت کنندگان می توانند با توجه به علاقه خود و مباحث مطرح شده در کارگاه ها، در یک یا چند دوره آموزشی شرکت کنند.

گفتنی است در پایان هر دوره نیز گواهینامه معتبر شرکت در کارگاه از طریق شبکه طب بازساختی و سلول های بنیادی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد.

این مدرسه تابستانی در تهران، بزرگراه شهید چمران، میدان شهید شهریاری، بلوار دانشجو، دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha