کد خبر: برطرف-کردن-بی-عدالتی-در-پرداخت-ها-انتظا
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۳:۳۱

عضو شورایعالی نظام پرستاری کشور جلوگیری از افزایش بی عدالتی و برطرف کردن بی عدالتی در زمینه های پرداخت  و  حفظ حقوق کرامت کارکنان را انتظارات جامعه پرستاری کشور از رئیس جمهور آینده برشمرد.

به گزارش خبرگزاري سلامت به نقل از روابط عمومي سازمان نظام پزشكي علی اشرف رحمان پناه با بیان این که انتظارات جامعه پرستاری کشور در دو بخش ملی و صنفی است، اظهار کرد: توجه جدی به اشتغال و کارآفرینی، بهبود وضعیت تولید، افزایش مالیات بر واردات برای کمک به تولید داخلی از انتظارات جامعه پرستاری کشور در بخش ملی است.

وی ادامه داد: حفظ سرمایه های ملی و محیط زیست، آزادی های مشروع مبتنی بر حقوق شهروندی و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، اجرای قانون و جلوگیری از قانون گریزی و صیانت از قانون از دیگر خواسته های جامعه پرستاری کشور از منتخبین مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

عضو شورایعالی نظام پرستاری کشور با اشاره به وجود انتظاراتی از رییس جمهور آینده در بخش حرفه ای و صنفی افزود: اجرای بدون قید و شرط قوانین، تأمین رفاه و امکانات رفاهی برای پرستاران با توجه به سخت و زیان آور بودن شغل و نداشتن توان این عزیزان برای بهره مندی از امکانات رفاهی مناسب و اعمال قانون تشکیلاتی و حضور نمایندگان پرستاری در حوزه های مدیریتی و هیئت امنایی از دیگر انتظارات جامعه پرستاری از رئیس جمهور آینده است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha