کد خبر: بررسی-طرح-ارتقای-تجهیزات-فرهنگی-و-رفاه
۲۳ فروردین ۱۳۹۶، ۹:۱۳

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از افزایش 15 درصدی حق ایاب و ذهاب امدادگران و نجاتگران داوطلب از ابتدای اردیبهشت امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاري سلامت ، مرتضی سلیمی با اعلام این خبر، افزود: این دومین افزایش 15 درصدی حق ایاب و ذهاب امدادگران در پنج ماه گذشته است.

وی با اشاره به بازدیدهای مکرر رئیس و دبیرکل جمعیت هلال‌احمر از پایگاه‌های امداد و نجات، اشاره و اظهار کرد: این سطح از ارتباط صمیمی و نزدیک بین بدنه مدیریت ارشد هلال‌احمر و امدادگران و نجاتگران داوطلب بسیار بی‌نظیر بوده و موجب شده است تا نگاه ویژه‌ای به رفاه و افزایش انگیزه امدادگران برای حضور مؤثرتر در خدمت‌رسانی به مردم ایجاد شود.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اذعان بر اینکه امدادگران و نجاتگران هیچ‌گاه نگاه مادی نداشته و تنها به عشق خدمت، از هیچ کوششی در هلال‌احمر فروگذار نکرده‌اند، خاطرنشان کرد: با همه اینها هلال‌احمر وظیفه خود می‌داند تا زمینه حضور و خدمت بدون دغدغه امدادگران و نجاتگران داوطلب را در جمعیت فراهم کند و با توجه به حضور رئیس و دبیرکل جمعیت در بیشتر پایگاه‌ها و مشاهده شرایط خدمت‌رسانی این افراد به هموطنان، به جد خواستار افزایش حق ایاب و ذهاب امدادگران شدند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه پس از تامین اعتبارات لازم، شاهد افزایش 15 درصدی حق ایاب و ذهاب امدادگران در دی‌ماه سال گذشته بودیم، گفت: به علاوه پس از پیگیری‌ها موفق شدیم اعتبارات لازم برای یک افزایش مجدد 15 درصدی حق ایاب و ذهای امدادگران را در اردیبهشت امسال فراهم کنیم.

سلیمی با اشاره به طرح‌های در دست اجرا به‌منظور تامین تجهیزات انفرادی برای امدادگران و نجاتگران و افزایش حق ایاب و ذهاب نجاتگران راننده که مسئولیتی فراتر از سایر نجاتگران دیگر دارند، عنوان کرد: همچنین افزایش حق ایاب و ذهاب کارکنان پایگاه‌هایی که در مسافت‌های دورتری از مکان‌های اصلی و رفاهی  قرار دارند و ارتقای تجهیزات فرهنگی و رفاهی امدادگران نیز در دست بررسی است و امیدواریم بتوانیم اعتبارات لازم را دریافت و این برنامه‌ها را اجرایی کنیم.

وی به فعالیت مراکز سلامت امدادگران ونجاتگران از دی‌ماه سال گذشته با هدف ارتقای سطح روحی و روانی آنها اشاره و اظهار امیدواری کرد تا این برنامه در سال جاری به طور کامل و صد درصدی اجرا و پرونده سلامت همه امدادگران تکمیل شده و زمینه ارتقای سلامت فردی آنها بیش از پیش فراهم شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha