مدیر عامل مجتمع دارویی درمانی هلال ایران با اشاره به برتری این مجتمع در حوزه توریسم درمانی در کشورهای جهان اسلام گفت: مردم کشورهایی همچون آذربایجان جهت دریافت خدمات درمانی در ایران راغب هستند.

دکتر حمید چوبیه در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت در ارتباط با توریسم درمانی اظهار داشت: کشور ما از نظر دانش پزشکی سطح بسیار خوبی دارد و خدمات پزشکی را با تعرفه بسیار پایین ارئه می دهد همچنین با توجه به مشترکات مذهبی، فرهنگی و تاریخی که با کشورهای همسایه داریم خدمات پزشکی را برای آنها ارائه می دهیم.

وی با اشاره به سفر خود به کشور آذربایجان افزود: مسئولیت ملی و تاریخی ما به خصوص در جمعیت هلال احمر بحث درمان بیماران خارجی بوده که بر عهده جمهوری اسلامی ایران است لذا با توجه به اعتماد خوبی که در هلال احمر وجود دارد ما تلاش کرده تا خدمات پزشکی به کشورهای دوست و همسایه، دور و نزدیک ارائه دهیم تا بیماران آنها بتوانند از دانش ما بهرمند شوند.

مدیر عامل مجتمع دارویی درمانی هلال ایران با اشاره به اینکه ما با کشور آذربایجان مشترکات تاریخی و مذهبی زیادی داریم، گفت: این مسئله باعث شده که مردم کشور آذربایجان راغب باشند تا درمان آنها در جمهوری اسلامی ایران انجام شود لذا با توجه به تفاهم نامه‌هایی که با مدیر عامل‌های استان آذربایجان و تبریز انجام شد، مردم کشور آذربایجان از طریق مرزهای استان ما برای توریسم درمانی با توجه به اینکه مجموعه توریسم درمانی در مجتمع ما مستقر است وارد می شوند.

چوبینه اضافه کرد: به جهت دسترسی به خدمات پزشکی و درمانی هلال ایران، سفری را با آقای دکتر صفاریه معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران همچنین همکار بنده آقای دکتر هاشمی داشتیم و دیدارهایی با مقامات مسئول کشور آذربایجان، سفیر کشورمان در جمهوری آذربایجان و مرکز خدمات پزشکی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در باکو انجام گرفت.

وی تصریح کرد: در صدد هستیم تا خدمات خود را در دفتر خدمات پزشکی کشور آذربایجان که متعلق به هلال احمر بوده با توجه به تفاهم نامه ها و دستور مقامات عالی جمعیت هلال احمر داشته باشیم.

چوبینه ادامه داد: استاد برجسته و صاحب نام همچون اقای دکتر علویان به عنوان یک پزشک مسلمان، شیعه مذهب جمهوری اسلامی ایران را درکشور آذربایجان داریم که خدمات پزشکی را با تعرفه های بسیار پایین ارائه می دهد.

*دریافت به روزترین گواهی نامه بین المللی ایزو

وی در ادامه به نقص گواهی نامه های کاغذی بین المللی اشاره کرد و گفت: این مسئله که گواهی نامه ها به صورت برگه دریافت شود، چندان قابل توجه نبوده لذا مهم بوده که این گواهی نامه ها یک سری آیتم ها را همراه با استانداردهای که بیشتر ملاک و معیار رفتار کاری و شغلی حوزه های پزشکی هلال احمر است دریافت کنند.

مدیر عامل مجتمع دارویی درمانی هلال ایران افزود: خوشبختانه به لطف الهی توانسته ایم به روزترین گواهی بین المللی ایزو را در تمام حوزه های پزشکی مستقر در مجتمع دارویی هلال ایران دریافت کنیم همچنین ما به طور داوطلبانه اعلام آمادگی جهت ارتباط سنجی خدمات پزشکی را کرده ایم.

چوبینه تصریح کرد: دریافت گواهی نامه ایزو 2015 نشان از تحت تایید، کیفیت و رضایت بیماران همسان با استاندارهای کیفیت جهانی است و مجتمع دارویی هلال ایران صاحب برند برتر در حوزه توریسم درمانی در کشورهای جهان اسلام است.

كدخبرنگار410800

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha