کد خبر: برای-جمعیت-منطقه-جنوب-شرق-تهران،-تا-پیش
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۵:۴۴

وزیر بهداشت گفت: بیمارستان شهدای گمنام در منطقه ای که حدود یک میلیون و 800 نفر جمعیت دارد افتتاح شد و دارای 120 تخت بیمارستانی است.

به گزارش خبرگزاري سلامت  دکتر سید حسن هاشمی در حاشیه مراسم افتتاح بیمارستان شهدای گمنام تهران اظهار داشت: برای جمعیت منطقه جنوب شرق تهران، تا پیش از امروز حتی یک تخت بیمارستانی وجود نداشت و خوشحالیم که این بیمارستان بسیار زیبا و مجهز در یکی از مناطق محروم تهران، به بهره برداری رسید.

وزیر بهداشت تاکید کرد: امیدواریم شهرداری به وزارت بهداشت کمک کند و با در اختیار گذاشتن زمین مورد نیاز به ویژه برای اقشار محروم و آسیب پذیر بتوانیم خدمات بهداشتی و درمانی را ارائه کنیم.

وزیر بهداشت ابراز امیدواری کرد که در آینده بتوانیم شاهد افتتاح بیمارستان های مجهز و تعداد تخت بالا در مناطق مختلف شهر تهران باشیم.

دکتر هاشمی ضمن تقدیر از خیرین سلامت برای مشارکت در راه اندازی این بیمارستان، گفت: در اداره و ارائه خدمات بیمارستانی نیز می توانیم از ظرفیت خبرین سلامت  استفاده کنیم.

وزیر بهداشت یکی از مهمترین اقدامات وزارت بهداشت در دولت یازدهم را ایجاد معاونت اجتماعی عنوان کرد و افزود: این معاونت برای ارتباط بهتر و فعال تر با جامعه خیرین سلامت و استفاده از مشارکت مردمی در این حوزه تشکیل شد و در سال گذشته، خیرین حدود 1500 میلیارد تومان به حوزه سلامت کمک کردند و پیش بینی می کنیم که سالهای آینده، حضور خیرین در حوزه سلامت، پررنگ تر شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha