کد خبر: برادر-سخنگوی-دولت-سخنانش-را-تکذیب-کرد
۱۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰:۲۱

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تنها ساعتی پس از انتشار مصاحبه‌اش درباره ۲ شغله بودن وزیر بهداشت، اظهارات خود را رد کرد.

 

به‌گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری سلامت به نقل از  خبرگزاری فارس؛ هفته گذشته علی نوبخت رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در حاشیه بازدید از خبرگزاری فارس و در گفت‌وگو با خبرنگاران در مورد تخلف دو شغله بودن و اینکه شامل حال وزیر بهداشت نیز می‌شود یا خیر، گفته بود: این سؤال را از خود وزیر بهداشت بپرسید البته وی در اصل یک شغل دارد و تمام وقتش را برای وزارت بهداشت می‌گذارد و ممکن است از لحاظ سیاسی شرایطی ایجاد شود که بر وی واجب باشد فعالیت در حوزه پزشکی انجام دهد که مشکلی نیست و اگر در قبال فعالیت در بخش خصوصی پول نگیرد و برای رضای خدا باشد دو شغله محسوب نمی‌شود و مشکلی نیست؛ ولی اگر خلاف این باشد و پول بگیرد، دو شغله محسوب می‌شود.

  

این خبر صبح دیروز بر روی خروجی خبرگزاری فارس قرار گرفت و تنها ساعتی پس از انتشار با واکنش‌های مختلفی از سوی مسئولان مواجه شد.

 

نوبخت نیز با وجود اینکه دقیقا عین سخنانش منعکس شده بود، دست به تکذیب زد و در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری‌ها گفت: من در مورد وزیر بهداشت چنین چیزی نگفته‌ام و منظورم هم این نبوده ضمن اینکه مملکت قانون دارد و این موضوع ارتباطی به من پیدا نمی‌کند.

 

همچنین نوبخت اظهارات منتشر شده در این‌باره را قابل تائید ندانست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha