کد خبر: بداهه-گويي-و-كنترل-صحنه-بازيگران-نقطه-ق
۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۲۴

مصطفی راد، بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در دومين روز اجراي نمايش مراسم قطع دست در اسپوكن از اين گروه نمايش حمايت كرد .

به گزارش خبرگزاري سلامت اين بازيگر سينما  بيان اينكه نمايش مراسم قطع دست در اسپوكن نمايش خوبي است افزود: باتوجه به اينكه بازيگران در ابتداي راه هستند و سابقه چنداني در عرصه تئاتر ندارند ،اما تمام تلاش خود را براي ارائه اجراي خوب  و قابل قبول به كار گرفتند.

راد در ادامه گفت: بداهه گويي وكنترل صحنه توسط بازيگران باتوجه به شرايط غير قابل پيش بيني كه رخ داد از نقاط قوت نمايش مراسم قطع دست در اسپوكن است .

اين بازیگر سینما و تلویزیون افزود :  همين كه بازيگران اين جسارت را داشتند با توجه به شرايطي كه اتفاق افتاد بداهه بازي كنند بسيار نكته با اهميتي است .

وي گفت: اميدواريم تهيه كنندگان و كارگردانان از اهالي تئاتر در اجراهاي خود استفاده كنند و تلاشهايي كه افراد پيشكسوت در اين حوزه انجام دادند ناديده گرفته نشود .

 راد در پايان نمايش با اعضاي گروه عكس سلفي گرفت و در صفحه مجازي خود به اشتراك گذاشت و از تمام مخاطبان دعوت كرد به تماشاي اين نمايش بنشينند.

گفتني است مصطفی راد، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری نظیر سریال‌های تلویزیونی «سه در چهار»، «موج و صخره» و فیلم سینمایی «سوغات فرنگ» فعالیت داشته است.

نمايش مراسم قطع دست در اسپوكن به كارگرداني مهشيد حسينيان از   ۷ خرداد در سالن پرويز پرستويي تماشاخانه گندم بروي صحنه رفته است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha