کد خبر: بخشودگی-یک-‌سوم-از-بدهی-کارگاه‌های-تح
۲۰ فروردین ۱۳۹۶، ۱۲:۰۳

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان زنجان گفت: سال ٩٥ یک ‌سوم از بدهی کارگاه‌های این استان در طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش‌حساب بخشوده شد.

به گزارش خبرگزاري سلامت ، مسعود علیاری با بیان این‌که مرحله دوم طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش‌حساب تا ٦ اردیبهشت ادامه دارد، اظهار کرد: سال گذشته در راستای حمایت از بخش تولید، حفظ و صیانت از نیروی کار و ایجاد اشتغال، در کمیته‌های رفع موانع تولید نقش موثری داشتیم که از جمله آن‌ها می‌توان به اجرای طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش‌حساب اشاره کرد؛ در واقع طرح مذکور در دو مرحله اجرا شد که مرحله دوم از ١٨ دی آغاز شد.

وی ادامه داد: در طول اجرای مرحله اول طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش‌حساب، ٢٣٧ کارگاه متقاضی بودند که ١٩٥ واحد از آن‌ها مورد تایید قرار گرفت و در مجموع از ١٨٧ میلیارد ریال بدهی، ٦٨ میلیارد ریال بخشوده و ١١٩ میلیارد ریال تقسیط شد.

علیاری گفت: در طول مرحله دوم این طرح نیز تاکنون، ٧٥٩ کارگاه متقاضی شده‌اند که ٧٢٥ واحد از آن‌ها جهت اعمال طرح تایید و در مجموع از ١٧٥ میلیارد ریال بدهی، ٥٠ میلیارد ریال بخشیده شده است.

مدیر کل تامین اجتماعی زنجان همچنین با تاکید بر این‌که سازمان تامین‌اجتماعی در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی در سطح کلان، تاثیرگذار و تاثیرپذیر است، خاطرنشان کرد: امیدواریم که در راستای منویات مقام معظم رهبری و نام‌گذاری امسال، با افزایش اشتغال و تولید وضعیت منابع مالی این سازمان را بهبود ببخشیم و خدمات مطلوب‌تری به به بازنشستگان ارائه دهیم و اداره کل تامین اجتماعی زنجان نیز در سطح استان، برنامه‌ها و اهداف خود را به نحو احسن محقق کند.

وی گفت: سال گذشته ٤٨٠٠ نفر به تعداد بیمه‌شده‌های اجباری افزوده شد که نقطه عطفی برای اداره‌کل تامین‌اجتماعی زنجان به شمار می‌رود.

علیاری اظهار داشت: همچنین طرح ارائه خدمات غیر حضوری از جمله پرداخت‌ها و ابلاغ الکترونیکی نیز به خوبی اجرا و منتج به کاهش ٥٧ هزار نفری مراجعات ماهیانه به شعب سازمان تامین اجتماعی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha