کد خبر: بخشودگی-سود-و-وجه-التزام-تسهیلات
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۴:۴۳

مدیر شعب بانک کشاورزی در استان تهران   از بخشودگی سود و وجه التزام تسهیلات کمتر از 250 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاري سلامت  به نقل ازروابط عمومي شعب بانك كشاورزي استان تهران  علي اكبر فهيمي  گفت:بر اساس ابلاغیه جدید بانک مرکزی در اردیبهشت ماه سال جاری و بنا به مفاد تبصره 35 قانون بودجه سال 96،تمامی سود، متفرعات و وجه التزام بدهی مشتریانی که اصل بدهی آنها زیر 250 میلیون ریال(25میلیون تومان) می باشد مورد بخشودگی قرار خواهد گرفت.

وي ادامه داد: مشتریان مشمول این طرح به شرط تسویه نقدی اصل بدهی خود میتوانند از بخشودگی سود و جرائم تسهیلات استفاده کنند.

مديرشعب بانك كشاورزي استان تهران  گفت: مشمولین این طرح میتوانند تا پایان اردیبهشت ماه با مراجعه به شعب این بانک در سراسر کشور که تا پایان این طرح هر روز تا ساعت 22 آماده خدمت رسانی می باشند مراجعه و از مزایای طرح بخشودگی استفاده کنند.

فهیمی افزود: کشاورزان ،دامداران و تولید کنندگان بخش کشاورزی بیشترین آمار مشمولین این طرح را به خود اختصاص داده اند  که از بین این خسارت دیدگان ناشی از حوادث غیر مترقبه ،استفاده کنندگان از تسهیلات مسکن روستایی و آسیب دیدگان  ناشی از حوادث غیر مترقبه که بدهی آنان امهال شده در الویت استفاده از مزایای این طرح می باشند.

وی در پایان از مشتریان مشمول طرح بخشودگی دعوت کرد به دلیل حجم بالای مراجعات در اسرع وقت و قبل از روزهای پایانی این طرح به شعب بانک کشاورزی در استان تهران مراجعه نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha