کد خبر: باید-برای-اوقات-فراغت-سیاست-گذاری-کرد
۲۲ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۰۱

کمیسیون ورزش و اوقات فراغت جوانان در ساختمان شماره دو وزارت ورزش و جوانان تشکیل جلسه داد و چالش های مهم در این حوزه مورد بررسی قرار گرفت .

به گزارش خبرگزاری سلامت در این نشست که به دلیل تبیین ساختار و اهداف کنگره ملی مدیریت امور جوانان تشکیل شده بود دکتر شیخ دبیر علمی کنگره ملی مدیریت امور جوانان بر لزوم تدوین سیاست های درست، نگرش صحیح و مدیریت مناسب در حل مشکلات و معضلات جوانان و همچنین تائیر ورزش در سلامت و بهداشت، مشارکت اجتماعی و ابعاد مختلف جوانان اشاره کرد.
در این جلسه که لا حضور تنی چند از اعضای کمیسیون تشکیل شده بود رحیمی نماینده سازمان بسیج ترسیم چشم انداز و رویکرد به آینده و تغییرات و چالش های موجود به خصوص در فضای مجازی را مورد توجه قرار داد .
همچنین سجادی نماینده ی مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز گفت : جوانان را باید با اتواع ورزش آشنا کرد و با فرصت سازی و همچنین ساماندهی ورزش جوانان، آنان را به روی آوردن به این مقوله ترغیب کرد.
در این جلسه همچنین دکتر شجیع از وزارت ورزش و جوانان بر لزوم ایجاد درک مشترک میان دستگاه ها و مسئولان به منظور حل مشکلات جوانان و همچنین تعریف هدف مشخص و واحد اشاره کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha