کد خبر: باید-از-دستاوردهای-سه-سال-گذشته-صیانت-ک
۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۶:۰۷

وزیر بهداشت در گفتگویی که از طریق ویوئو کنفرانس با شرکت کنندگان در سی و سومین همایش معاونین توسعه مدیریت و منابع دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور داشت، از معاونان توسعه دانشگاه ها تقدیر کرد.
به گزارش   خبرگزاری سلامت دکتر سیدحسن هاشمی، وزیر بهداشت در گفتگویی که از طریق ویوئو کنفرانس با شرکت کنندگان در سی و سومین همایش معاونین توسعه مدیریت و منابع دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور داشت، ضمن تقدیر از معاونان توسعه گفت: با توجه به روزهای پایان سال کار سختی پیش رو دارید و از شما بخاطر همت و صبری که دارید، سپاسگزارم.
دکتر هاشمی با تأکید بر ادامه راه با قدرت بیشتر گفت: باید از دستاوردهای سه ساله گذشته صیانت کنیم.
وزیر بهداشت ادامه داد: کاری که طی این سال ها انجام شده است کاری جهادی بود و ما سعی کردیم ورود ما به دولت ورودی غرور آفرین باشد. این چند ماهه پایانی را نیز باید با قدرت ادامه بدهیم.
وی از معاونان توسعه خواست در این مدت باقی مانده نسبت به رسیدگی به معیشت و رفاه پرسنل توجه بیشتری داشته باشند.
دکتر هاشمی در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد که با پیگیری های صورت گرفته در حوزه توسعه سال 95 را به خوبی پشت سر بگذاریم و سال جدید را با انرژی بیشتری آغاز کنیم.
در این گفتگوی ویدئویی زنده دکتر صدرالسادات، معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر نیز در محل برگزاری این همایش ضمن تشکر از پیام وزیر بهداشت و حضور تصویری ایشان در همایش فعالیت ها و برنامه های این همایش را برای دکتر هاشمی تشریح کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha