کد خبر: بالگردهای-تخصصی-اورژانس-به‌زودی-وارد
۱۰ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۱۹

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بالگردهای تخصصی اورژانس که توانایی دید در شب را دارد، در حال خریداری است و به‌زودی وارد کشور می‌شود.

به گزارش خبرگزاري سلامت  دکتر محمد ‌آقاجانی عصر دیروز (دوشنبه) در مراسم افتتاح نخستین پایگاه اورژانس هوایی کشور در قم، با اشاره به همت بالای اورژانس در خدمت‌رسانی به مردم اظهار داشت: در وزارت بهداشت توجه ویژه‌ای به خدمات اورژانس پیش از بیمارستانی و بیمارستانی شده و امروز به لطف خداوند 2200 پایگاه اورژانس در کشور وجود دارد.

وی با بیان اینکه 2400 دستگاه آمبولانس به‌زودی به اورژانس کشور اضافه خواهد شد، افزود: تقویت نیروی انسانی اورژانس کشور یکی از برنامه‌های مدنظر است و امروز در کشور 30 پایگاه هوایی اورژانس وجود دارد که امیدواریم بتوانیم آن‌ها را به 44 پایگاهی که نیاز است برسانیم.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: بالگردهای تخصصی اورژانس که توانایی دید در شب را دارد در حال خریداری است و به‌زودی وارد کشور خواهد شد.

وی با تأکید بر‌اینکه اورژانس قم یکی از موفق‌ترین اورژانس‌های کشور به‌حساب می‌آید، ابراز کرد: پایگاهی که امروز در قم مورد بهره‌برداری قرارگرفته است، استانداردترین پایگاه کشوری است که حتی تهران هم چنین پایگاهی ندارد و انشاءالله بتوانیم با کمک خیرین تمامی 44 پایگاه اورژانس هوایی کشور را مجهز و استاندارد کنیم.

دکتر آقاجانی عنوان کرد: استان قم عقب‌ماندگی‌های زیادی در حوزه بهداشت و درمان دارد که برنامه‌های خوبی در این راستا در حال انجام است تا بتوانیم دین خود به مردم را ادا کنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha