کد خبر: بازی‌های-ویدئویی-شرکت-آمریکایی-سارق-ه
۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۴:۱۹
به گزارش طبنا(خبرگزای سلامت) به نقل از آسین ایج، بررسی های موسسه امنیتی چک پوینت نشان می دهد برخی بازی های ویدئویی تولیدی شرکت آمریکایی ای اِی گیمز به علت آسیب پذیری در برابر سرقت هویت و سرقت شناسه کاربری مقاوم نیستند. بررسی های مذکور که با همکاری شرکت امنیتی دیگری به نام سایبر اینت انجام شده، نشان می دهد که حفره های خطرناکی در کلاینت بازی شرکت Electronic Arts (EA) موسوم به اوریجین وجود دارد که مجرمان آنلاین می توانند از آنها سوءاستفاده کنند.

به عنوان مثال هکرها از همین طریق می توانند حساب کاربری افرادی که از خدمات بازی های آنلاین Electronic Arts (EA) استفاده می کنند را در اختیار گرفته و خود را به جای آنها جا بزنند.

مشکل یادشده ممکن است هم برای کاربران بازی های این شرکت که از رایانه های شخصی استفاده می کنند و هم برای کاربران نسخه های موبایی بازی های یادشده به وجود آید. از همین طریق امکان سواستفاده از دیگر خدمات شرکت یادشده مانند ایجاد شبکه گپ با دوستان، مدیریت نمایه شخصی و غیره نیز وجود دارد.

به همین شیوه می توان به نمایه های کاربران در فیس بوک، ایکس باکس لایو، شبکه پلی استیشن و نینتندو هم نفوذ کرد. کاربران باید برای جلوگیری از وقوع هرگونه مشکل فرایند تایید هویت دو مرحله ای را در زمان استفاده از خدمات Electronic Arts (EA) فعال کنند.(فارس)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha