رئیس جمعیت هلال احمر عراق از درمانگاه مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر ایران در کربلا بازدید کرد و در این بازدید امادگی هلال احمر عراق برای ساخت و تجهیز بیمارستان مشترک هلال احمر ایران و عراق در کربلا را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت  دکتر حیدری؛ معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، دکتر درودی؛ مشاور اجرایی رئیس مرکز و دکتر شمشادی؛ نماینده دائم مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر ایران در عراق با شیخ عبدالمهدی؛ تولیت آستان عتبه امام حسین(ع) دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار، پیرامون مسائل بهداشتی و درمانی زائران و همکاری های عتبه امام حسین(ع) برای ورود دارو و تجهیزات پزشکی به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران، گفت و گو شد.

دکتر یاسین؛ رئیس جمعیت هلال احمر عراق از درمانگاه مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر ایران در کربلا بازدید کرد و در این بازدید جلسه ای با حضور دکتر حیدری؛ معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، دکتر درودی؛ مشاور اجرایی رئیس مرکز و دکتر شمشادی؛ نماینده دائم مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر ایران برگزار شد.

در این جلسه پیرامون مسائل مهمی چون درمانگاه در حال ساخت هلال احمر ایران در کربلا؛ ساخت بیمارستان هلال احمر ایران در نجف و همچنین ساخت بیمارستان با مشارکت جمعیت های هلال احمر ایران و عراق  در کربلای معلی مباحثی مطرح شد.

دکتر یاسین؛ رئیس جمعیت هلال احمر عراق در این جلسه، آمادگی خود را برای ساخت و تکمیل بیمارستان مشترک هلال احمر ایران و عراق اعلام کرد و اداره بیمارستان و تامین کادر پزشکی آن از سوی هلال احمر ایران  انجام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha