کد خبر: اهدای-یک-هزار-و-٧٠٠-کتاب-از-سوی-بازدیدکن
۹ تیر ۱۳۹۵، ۲۱:۵۷

یک هزار و ٧٠٠ کتاب از بازدید کنندگان بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در ١٦ روز برگزاری نمایشگاه قرآن جمع آوری شده است که به زودی به مناطق محروم فرستاده می شود.

به گزارش  خبرگزاری سلامت به نقل از ستاد خبری بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، غرفه "کتابخانه یار مهربان " به همت خانه فرهنگ ایثار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیست و چهارمین بین االمللی قرآن کریم برپا شد.

این طرح با هدف جمع آوری کتاب های مازاد از کتابخانه های شخصی مردم و توزیع آن در مناطق محروم اجرا می شود.

گفتنی است،این طرح در نمایشگاه قرآن برای پیوستن مردم به خیرین فرهنگی کشور صورت گرفت و هر بازدیدکننده با اهدای حداقل یک جلد قرآن کریم و یا کتاب های ارزشمند دیگر در این طرح معنوی شرکت کرد.

در ١٦ روز برگزاری نمایشگاه قرآن ، یک هزار و ٧٠٠ کتاب مختلف از بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن کریم به غرفه خانه فرهنگ ایثار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اهدا شد و قرار است کتاب های اهدا شده پس از پایان نمایشگاه قرآن تفکیک شود و به مناطق محروم ارسال شود.

لازم به ذکر است،کتابخانه مهربانی طرحی از خانه فرهنگ ایثار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که از سال ١٣٩٣آغاز شده و تاکنون پل خیری برای دریافت هزاران جلد کتاب و رساندن آن به مناطق محروم بوده است.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «به سوی فهم قرآن» از ٢٤ خرداد ماه تا ٨ تیر ماه مصادف با ٧ تا ٢٢ ماه مبارک رمضان به مدت ١٦ روز در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) از ساعت ١٨ الی ٢٣:٣٠ برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha