فرمانده نيروي انتظامي با بيان اينکه تعامل مطلوبي ميان دستگاه قضا و نيروي انتظامي وجود دارد ، گفت: يکي از وظايف پليس و قوه قضائيه برخورد با متجاوزان به حريم خصوصي افراد است و نيروي انتظامي به جد با متجاوزان به حريم خصوصي برخورد مي کند.

 

به گزارش خبرگزاري سلامت ، سردار "حسين اشتري" در حاشيه دومين نشست پي جويي موثر و کارآمد جرايم سايبري در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نشست تخصصي مشترک بين قوه قضائيه و پليس فتا با حضور دادستان محترم کل کشور ، قضات ، معاون دادستان ها در استان ها و همچنين روساي پليس فتا در سراسر کشور برگزار شد تا همکاري بين پليس و قوه قضائيه تقويت شده و تبادل اطلاعات نيز صورت بگيرد.

وي افزود: بحمدالله تعامل خوبي بين پليس و قوه قضائيه وجود دارد و اين نشست زمينه ساز ارتقاء تعاملات پليس و قوه قضائيه خواهد بود. در اين نشست سعي شده است خلاء هايي که در راستاي پيشگيري از جرم وجود دارد احصاء و برطرف شود .

فرمانده نيروي انتظامي خاطر نشان کرد: يکي از وظايف اصلي قوه قضائيه و نيروي انتظامي برخورد با متجاوزان به حريم خصوصي است که کاهش جرايم سايبري نيازمند ارتقاء آگاهي عمومي است.

عالي ترين مقام انتظامي کشور خاطر نشان کرد: کاربران فضاي مجازي بايد به آسيب هاي موجود در اين فضا توجه کنند و بدانند احتمال دسترسي سودجويان به اطلاعات آنان در فضاي مجازي وجود دارد.

سردار اشتري تأکيد کرد: با وجود مشکلات به دنبال اين هستيم بستر و محيط فضاي مجازي را تا حد ممکن امن کنيم که در اين خصوص مصوباتي هم در کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه به تصويب رسيده که به دنبال اجرايي کردن آن هستيم.#

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha