کد خبر: انجام-بیش-از-8-ساعت-عملیات-هوایی-بالگرد
۲۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۲۵

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از انجام عملیات هوایی هشت ساعته این جمعیت برای کمک در مهار آتش‌سوزی جنگل های پاسارگاد خبر داد و اظهارداشت: بالگرد جمعیت هلال احمر طی انجام هشت ساعت و 40 دقیقه عملیات هوایی نسبت به جابجایی 6 هزار کیلوگرم تجهیزات و اقلام امدادی و 150 نفر نیرو اقدام کرد.

 

به گزارش خبرگزاری سلامت، دکتر ناصر چرخساز در باره گزارش پوشش امدادی حریق جنگل های پاسارگاد واقع در استان فارس از١٩الی٢١خرداد٩٥ تاساعت ١٠:٣٠ گفت: به دنبال درخواست بالگرد از این جمعیت برای کمک در مهار آتش، یک فروند بالگرد با ظرفیت جا به جایی 15 نفر نیرو به منطقه اعزام شد.

وی با بیان اینکه با حضور بالگرد هلال احمر در منطقه عملیات انتقال نیرو و  تجهیزات و اقلام امدادی آغاز شد، ادامه داد: بالگرد جمعیت هلال احمر طی انجامه هشت ساعت  و 40 دقیقه عملیات هوایی نسبت به جابجایی 6 هزار کیلوگرم اقلام و تجهیزات امدادی و 150 نفر نیرو اقدام کرد.

رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر به اعزام 34 نیروی عملیاتی برای کمک در مهار آتش اشاره کرد و یادآور شد: روستای چاه بید،کوه های خرسی و تنگه بلاغی از جمله مناطق آسیب دیده است که اقدامات لازم برای درمان سرپایی 55 مصدوم  در این مناطق انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: در عملیات کمک در مهار آتش سوزی جنگل های پاسارگاد، علاوه بر به کار گیری نیروهای عملیاتی و یک فروند بالگرد هلال احمر، از 2 دستگاه آمبولانس و چهار دستگاه خودروی عملیاتی نیز استفاده شد.

به گفته چرخساز، عملیات امدادی همچنان ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha