کد خبر: انتقال-15-تن-از-متاثران-به-مناطق-امن-و-ارا
۲۶ فروردین ۱۳۹۶، ۹:۳۱

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از درگیر سیل و آب‌گرفتگی بودن پنج استان کشور در روز گذشته خبر داد و گفت: یک‌هزار و 150 تن از هموطنان 18 شهرستان استان‌های درگیر در سیل و آب‌گرفتگی خدمات امدادی لازم را دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاري سلامت ، شاهین فتحی با اعلام گزارش عملیات سیل و آبگرفتگی از روز گذشته تا ساعت 10صبح امروز، اظهار کرد: 18 شهرستان مراغه، چارایماق، هریس، بستان آباد، ورزقان، شبستر، تبریز، عجب‌شیر، آذرشهر، ملکان، سراب، ارومیه، اشنویه، نقده، پیرانشهر، سقز، نور و زنجان در چهار استان آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، زنجان و مازندران از روز گذشته درگیر سیل و آب‌گرفتگی بوده است.

وی با اشاره به امدادرسانی در 33 شهر و روستای استان‌ها درگیر سیل و آب‌گرفتگی، گفت: بر این اساس امدادگران هلال‌احمر خدمات لازم را به یک‌هزار و 150 تن از هموطنان ارائه کرده و 133 تن نیز از خدمات اسکان اضطراری بهره بردند.

فتحی گفت: در این زمینه 15 تن از متاثران به مناطق امن و 6 تن به مراکز درمانی منتقل شدند و سیلاب از 69 واحد مسکونی تخلیه شد.

وی با اشاره به مفقودی احتمالی 31 تن از هموطنان متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در آذرشهر و عجب شیر، اظهار کرد: 46 تیم عملیاتی شامل 197 امدادگر و نجاتگر خدمات لازم را به هموطنان ارائه کردند و امدادرسانی‌ها در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی و مازندران ادامه دارد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha