کد خبر: امیر-رضا-خادم-عنوان-کردبا-همراهی-دولت-و
۱۹ دی ۱۳۹۵، ۱۳:۰۰

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان گفت: در ادامه بررسی برنامه ششم توسعه توانستیم با حمایت دولت و نمایندگان مصوبه جدیدی را در صحن علنی داشته باشیم که بر این اساس قریب به 1300 میلیارد تومان از درآمدهای حاصله از ارزش افزوده به سرجمع اعتبارات ورزش ی کشور افزوده می شود.

به گزارش خبرگزاري سلامت به نقل از  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، امیررضا خادم  گفت: امروز در ادامه بررسی برنامه ششم توسعه خوشبختانه توانستیم با حمایت دولت و نمایندگان مصوبه جدیدی را در صحن علنی داشته باشیم که بر این اساس قریب به 1300 میلیارد تومان از درآمدهای حاصله از ارزش افزوده به سرجمع اعتبارات ورزش ی کشور افزوده می شود.

وي افزود: با این مصوبه در کنار درصد قابل توجه که از فروش سیگار نصیب ما خواهد شد از سال آینده بودجه کشور چند برابر افزایش می یابد. به طور کلی در طول بررسی قانون برنامه ششم خوشبختانه مصوبات بسیار خوبی داشتیم و قطعا مواردی که گفته شد در کنار مصوبه بسیار امیدوار کننده ای که بر اساس آن صدا و سیما مکلف به تقسیم درآمد های حاصل از تبلیغات قبل، حین و پس از پخش رویدادهای ورزش ی گردید زمینه افزایش بسیار خوبی در منابع مالی ورزش خواهد شد.

خادم ادامه داد: همچنین در ماده ۱۱۱ این قانون آورده شده است که وزارت جهاد کشاورزی موظف است به منظور توسعه اماکن و فضاهای ورزش ی اراضی ملی غیر کشاورزی خارج از حریم شهرها و محدوده ها به استثنای اراضی واقع در مناطق 4گانه محیط زیست که مورد نیاز بخش غیردولتی است با تایید وزارت ورزش و جوانان به قیمت ارزش معاملاتی اعلام‌شده توسط وزارت اقتصاد با رعایت تشریفات قانونی به بخش غیردولتی با اولویت تعاونی های ایثارگران واگذار کند.

خادم افزود: همچنین تغییر کاربری این اراضی ممنوع است و منابع حاصل از اجرای این حکم به خزانه واریز می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha