کد خبر: امیدوارم-بیمارستان-جدید-شیروان-تا-پای
۱ تیر ۱۳۹۵، ۹:۱۳

وزیر بهداشت با اشاره به سفر خود به استان خراسان شمالی، گفت: از بیمارستان 200 تختخوابی در حال احداث این شهرستان بازدید کردیم و امیدوارم که تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد و منابع مالی مورد نیاز نیز در اختیار آنها قرار می گیرد تا در رفع نیازهای مردم این منطقه گشایشی جدی ایجاد شود.


به گزارش خبرگزاری سلامت دکتر سید حسن هاشمی عصر دیروز پس از بازدید از بیمارستان 200 تختخوابی در حال احداث شهرستان شیروان، گفت: امروز همچنین کلینیک ویژه تخصصی شیروان را افتتاح کردیم که محل استقرار پزشکان متخصص و فوق تخصص است و بیماران می توانند با پرداخت هزینه ای بسیار اندک به پزشکان متخصص و فوق تخصص مراجعه کنند.
 وزیر بهداشت اظهار داشت: بخش های NICU، زایشگاه و طرح توسعه بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان نیز مورد بهره برداری قرار گرفت.
دکتر هاشمی با بیان اینکه این چهارمین سفر من به شهرستان شیروان است، افزود: وقتی شرایط امروز را با سفرهای قبلی مقایسه می کنم در می یابم که اقدامات اثر گذار بسیار زیادی انجام شده زیرا همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و مسئولان استانی و محلی مناسب بوده است.
وزیر بهداشت در ادامه خاطرنشان کرد: امیدواریم با چنین سرعتی به قابلیت های خدمات بهداشتی و درمانی استان خراسان شمالی افزوده شود و در سراسر این استان شاهد تحول در ارائه خدمات با کیفیت حوزه سلامت به مردم باشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha