کد خبر: امنيت-مطلوبي-بر-مرزهاي-کشور-حاکم-است-آ
۱۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۷:۱۹

فرمانده نيروي انتظامي، رسيدگي به امور خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران در ناجا را يكي از اولويت هاي اصلي نيرو عنوان و تصريح کرد: هميشه به فرماندهان انتظامي استان ها اين موضوع تاكيد شده كه به خانواده معظم اين عزيزان رسيدگي داشته باشند.

 

به گرارش خبرگزاری سلامت  سردار " حسين اشتري " در نكوداشت اسوه هاي ايثار كه با حضور خانواده 51 شهيد گلگون كفن نيروي انتظامي از استان هاي آذربايجان غربي و شرقي، زنجان، اصفهان، كرمانشاه و بوشهر در هتل معين مشهد برگزار شد ضمن تبريک ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) و دهه مبارك كرامت، اظهارداشت: امروز استكبار جهاني و در رأس آنها آمريكاي جنايتكار با تمام توان و ظرفيت درصدد است تا چهره اسلام را خشن و ضد انساني جلوه دهد، اين در حالي است كه اسلام منشأ رافت، مهرباني و عدالت و خوبي هاست.

وي افزود:در واقع وارونه نشان دادن حقايق و نمايش چهره خشن از اسلام باعث مي شود تا وقتي جنگنده هاي سعودي مسلمانان يمن را بمباران مي كنند چون افكار عمومي در جهان به عمق اين جنايت پي نبرده اند و از اقدامات مرگ آفرين جنايتكاران حمايت كرده و حتي آن را پشتيباني مي كنند.

سردار اشتري تصريح کرد: امروز اسلام ستيزي، شيعه ستيزي و ايران ستيزي از اهداف مهم دشمنان است و همه تلاش و ظرفيت خود را به كار گرفته اند تا امنيت ما را مخدوش كنند اما به حول قوه الهي، امدادهاي امام زمان (عج)، هدايت هاي حكيمانه مقام معظم رهبري، هوشياري مردم و آمادگي و توانمندي نيروهاي مسلح نتوانسته اند به اهداف خود برسند.

فرمانده ناجا گفت: آنچه موجب پايداري، عزت و سربلندي ايران اسلامي و امنيت پايدار آن گشته جانفشاني شهداي گرانقدر، ايثار جانبازان عزيز، صبر و استقامت خانواده هاي اين عزيزان است كه دعاي خير خود را بدرقه راهمان مي كنند.

وي با اشاره به اينكه دشمن پيشرفت، آرامش و امنيت ما را هدف قرار داده است، بيان داشت: شهدا با نثار خون خود در اين راه پايداري كردند و ما نيز بايد ماموريت خطير و وظيفه اي كه آنها بردوش كشيدند را بشناسيم، به آن معتقد و پايبند باشيم و راه و مسير حركت آنها را ادامه بدهيم.

سردار اشتري ادامه داد: خانواده شهدا و همه بايد بدانيم كه شهدا براي چه كار بزرگي جانفشاني كرده اند، آنچه ما داريم از آرامش، امنيت، پيشرفت و توسعه، به بركت خون شهيدان والا مقام است.

وي خطاب به خانواده هاي معظم شهدا گفت: ما به شما نيازمنديم چرا كه با دعاي خود مي توانيد مسير حركت ما را ايمن سازيد.

سردار اشتري ادامه داد: از همه مهمتر نياز ما به شهدايي است كه جان خود را فدا كردند و در راه حفظ و پاسداري از انقلاب اسلامي و كشور عزيزمان از اين دنيا و متعلقات آن گذشتند و خرسندي آنها از ما مي تواند به موفقيت هاي چشمگير بيانجامد.

اين مقام عالي انتظامي کشور، رسيدگي به امور خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران در نيروي انتظامي را يكي از اولويت هاي اصلي ناجا عنوان و تصريح کرد: هميشه به فرماندهان انتظامي استان ها اين موضوع تاكيد شده كه به خانواده معظم شهداي و ايثارگران عزيز رسيدگي داشته باشند.

فرمانده ناجا در بخش ديگري از سخنان خود عنوان کرد: ‌رهبر معظم انقلاب اسلامي و فرماندهي كل قوا، كاركنان نيروي انتظامي را مجاهدان في سبيل ا... خواندند و شهداي ما ثابت كردند كه مجاهد في سبيل ا... هستند؛ ما نيز كه ادامه دهندگان راه شهيدان هستيم به اين عنوان افتخار مي كنيم و اميدواريم سربازي لايق و شايسته براي حريم ولايت و امنيت كشورمان باشيم.

وي با اشاره به تحركات دشمنان و برنامه هاي آنها براي ناامن كردن كشورمان، خاطر نشان کرد: خوشبختانه با هوشياري و حضور مقتدرانه مرزبانان و همچنين اقدامات گسترده نيروهاي انتظامي و امنيتي، گروه هاي ضد انقلاب و اشرار و جريان هاي معاند به خود اجازه نمي دهند به مرزهاي كشور نزديك شوند و هم اكنون امنيت مطلوبي در مرزهاي کشور حاکم است.

سردار حسين اشتري درباره طرح هاي انتظامي و ترافيكي پليس در تابستان، گفت: با مجموعه اقدامات انجام شده، همكاري مردم و تلاش  كاركنان پليس راهور، تصادفات و تلفات جاده اي 4.5 درصد کاهش داشته است. 

فرمانده ناجا در خاتمه از برگزار کنندگان اين همايش در معاونت نيروي انساني، اداره کل ايثارگران ناجا و فرمانده انتظامي خراسان رضوي که مقدمات برگزاري اين همايش را برنامه ريزي و برعهده داشتند، تشکر کرد.

گفتني است؛ همايش نكوداشت اسوه هاي ايثار با برنامه هاي خاص و متنوعي در هتل معين مشهد و با رونمايي از كتاب لحظه هايي با شهيد خدا كرم، تقدير از فرزندان و يادگاران شهدا و گفتگوي صميمانه و عكس يادگاري با خانواده معظم شهداي گرانقدر برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha